نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

بازیگر فیلم کاپیتان مارول به جمع بازیگران فیلم Ghostbusters 3 اضافه شد

مکینا گریس، بازیگر فیلم Captain Marvel به جمع بازیگران فیلم Ghostbusters 3 اضافه شده و او قرار است یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کند.

دی ماه سال گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز ساخت قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) را رسما تایید و مدت کوتاهی بعد اولین تیزر و تصویر این فیلم را منتشر کرد. این فیلم یک بازسازی نخواهد بود و اتفاقات آن در دنیای اصلی این مجموعه محبوب علمی تخیلی و کمدی جریان خواهد داشت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Ghostbusters 3 (شکارچیان روح ۳) تایید و اعلام شده است. مکینا گریس که نقش کودکی کارول دانورز را در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) بازی کرده بود، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. پیش از این، کری کن و فین ولفهارد، اولین بازیگرانی بودند که به قسمت جدید فیلم Ghostbusters اضافه شده بودند که این دو قرار است به ترتیب نقش مادر و پسر خانواده را بازی کنند و حال گفته می‌شود که گریس نقش دختر کن و خواهر ولفهارد را بازی خواهد کرد که ظاهرا نقش اصلی این فیلم نیز خواهد بود.

گریس که تنها ۱۲ سال سن دارد، در طول سال‌های اخیر به بازیگر محبوب استودیوهای هالیوودی نیز تبدیل شده است. علاوه بر حضور کوتاه در فیلم Captain Marvel، او در طول سال‌های اخیر در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون فیلم Gifted (بااستعداد)، فیلم I, Tonya (من تونیا هستم)، سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) و سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه هیل) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید)، فیلم بعدی گریس خواهد بود. جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Monster House (خانه هیولا)، فیلم City of Ember (شهر اخگر) و فیلم Poltergeist (پولترگایست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این پروژه با نام تولیدی Rust City قرار است از تابستان امسال آغاز شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده