نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶

انتشار اولین تصاویر جرد لتو در نقش موربیوس

اولین تصاویر از جرد لتو در صحنه‌های فیلمبرداری فیلم Morbius (موربیوس) شرکت سونی پیکچرز، منتشر شد.

اولین تصاویر از پشت صحنهٔ مراحل فیلمبرداری فیلم Morbius (موربیوس) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) منتشر شد و در این تصاویر شاهد حضور شخصیت موربیوس یا نقش‌آفرینی جرد لتو هستیم. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری این فیلم در شهر منچستر کشور انگلستان در حال انجام است و بعد از آن نوبت به شهر نیویورک می‌رسد. در تصاویر منتشرشده شاحد حضور مت اسمیت، بازیگر بریتانیایی سریال دکتر Who (دکتر هو) نیز هستیم و به احتمال فراوان این بازیگر، نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Morbius را ایفا خواهد کرد.

تصاویر منتشرشده از پشت صحنهٔ مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Morbius را در پایین مشاهده می‌کنید:

Jared Leto

همان‌طور که مشاهده کردید، جرد لتو در این تصاویر لباس‌های معمولی بر تن دارد و سعی می‌کند زیاد در معرض دید مردم نباشد. در این تصاویر شباهتی بین جرد لتو و موربیوس خون‌آشام نمی‌بینیم و احتمالاً مراحل پیش از تبدیل شدن وی به شخصیت موربیوس خون‌آشام زنده در حال فیلمبرداری است و قطعاً این گریم نهایی جرد لتو برای ایفای نقش این شخصیت نخواهد بود.

بسیاری اعتقاد دارند مت اسمیت در این فیلم نقش شخصیت آنتاگونیست لوشیاس کرون را ایفا خواهد کرد که از نظر تشنگی به خون، شباهت‌های فراوانی به موربیوس دارد

بسیاری اعتقاد دارند مت اسمیت در این فیلم نقش شخصیت آنتاگونیست لوشیاس کرون را ایفا خواهد کرد که از نظر تشنگی به خون، شباهت‌هایی فراوانی به موربیوس دارد. مت اسمیت بیشتر برای بازی در نقش یازدهمین دکتر در سریال Doctor Who شناخته شده است. علاوه بر این، اسمیت نقش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو را در دو فصل اول سریال The Crown (تاج) نیز بازی کرده که برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه اِمی نیز شده است. فیلم Pride and Prejudice and Zombies (غرور و تعصب و زامبی‌ها)، فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: جنسیس) و فیلم Lost River (رودخانه گمشده)، از جمله فیلم‌هایی هستند که اسمیت در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

چند روز پیش نیز تصویری از پشت صحنهٔ فیلم مورد انتظار Morbius شرکت سونی پیکچرز منتشر شد و در آن تصویر شاهد ایستر اگی به شخصیت شرور و منفی دنیای اسپایدرمن، یعنی کریون شکارچی (Kraven the Hunter)، بودیم و شاید این شخصیت نیز در فیلم حضور داشته باشد.

جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)، قرار است نقش موربیوس را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند. حدود چهار هفتهٔ پیش جرد لتو با انتشار تصویری در توییتر رسمی خود اعلام کرد که اولین هفته فیلم‌برداری فیلم Morbius رسماً به پایان رسیده است. در آن تصویر شاهد حضور جرد لتو در نقش مایکل موربیوس بودیم که صورت او با کلاکت فیلم‌برداری پوشش داده شده بود و به نظر می‌رسد که قرار نیست ظاهر کلی او به این زودی فاش شود. همچنین طبق خبری که ورایتی منتشر چندی پیش منتشر کرده بود، تایریس گیبسون، بازیگر مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) و فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای بازی در فیلم Morbius است. جرد هریس، بازیگر فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) و سریال The Terror (ترور)، دیگر بازیگری بود که به جمع بازیگران فیلم Morbius اضافه شد. آدریا آرجونا هم در فیلم جدید شرکت سونی پیکچرز حضور خواهد داشت.

دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌ مرتبه در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت اسپایدرمن در دنیای کامیک مبارزه کرده و حتی برای مدتی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است.

دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Safe House (خانه امن)، فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) و سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است. فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Venom (ونوم)، اولین فیلم فرعی سری اسپایدرمن بود که در گیشه عملکردی عالی داشت. این فیلم با بودجهٔ ۱۱۵ میلیون دلاری، فروشی ۸۵۵ میلیون دلاری در بازار جهانی داشت. در فیلم Venom بازیگرانی چون تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده