نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

کارگردانان فیلم Game Night، فیلم ترسناک و کمدی The Creeps را خواهند ساخت

جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین، کارگردانان فیلم Game Night، فیلم ترسناک و کمدی The Creeps (عجیب‌وغریب‌ها) را برای کمپانی یونیورسال پیکچرز خواهند ساخت.

جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین، کارگردانان فیلم Game Night (شب بازی) و نویسندگان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، پروژه‌ای جدید را در دست ساخت دارند که به نظر فیلمی در ژانر کمدی و ترسناک به سبک فیلم‌های قدیمی این دو ژانر خواهد بود و با توجه به موفقیت فیلم Game Night که فیلم غافلگیرکننده و خوبی از آب درآمد و از کمدی‌های متفاوت چند سال اخیر بود، انتظار می‌رود فیلم The Creeps (عجیب‌وغریب‌ها) این دو کارگردان هم متفاوت باشد. طبق گزارش سایت دِدلاین، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تصمیم به ساخت فیلمی در ژانر کمدی و ترسناک گرفته است و انتخاب مسئولان این کمپانی برای کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم جدید، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین بوده‌اند. جان مون، معاونت تهیه‌کنندگی اجرایی کمپانی یونیورسال پیکچرز و جی پولیدورو، دیگر عضو اجرایی بخش تولید این کمپانی، از طرف کمپانی یونیورسال پیکچرز به‌عنوان ناظر پروژه انتخاب شده‌اند.

Game Night

هنوز اطلاعات چندانی از فیلم The Creeps کمپانی یونیورسال پیکچرز به بیرون درز نکرده است و تنها در توصیف این فیلم آمده است که تماشاچیان فیلمی ترسناک و کمدی برای ردهٔ سنی بزرگسالان را روی پرده تماشا خواهند کرد. با توجه به کارنامهٔ جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین که در فیلم Spider-Man: Homecoming چشمه‌هایی از طنز آن‌ها را دیدیم و فیلم Game Night اوج کارشان بود و با توجه به درجهٔ سنی R که برای فیلم جدید در نظر گرفته شده است، به نظر می‌توان به ساختهٔ یونیورسال پیکچرز امیدوار بود. این دو کارگردان در دنبالهٔ فیلم Spider-Man: Homecoming که با عنوان Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸) به کارگردانی جان واتس، روی پرده خواهد رفت، نقشی ندارند. فیلم Spider-Man: Homecoming موفق شد بیش از ۸۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و نظر منتقدان، طرفداران و تماشاگران را به خود جلب کند. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

با توجه به موفقیت فیلم Game Night که فیلم غافلگیرکننده و خوبی از آب درآمد و از کمدی‌های متفاوت چند سال اخیر بود، انتظار می‌رود فیلم The Creeps این دو کارگردان هم متفاوت باشد

فیلم Game Night در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ماه ۱۳۹۶) در سینماهای ایالات متحده به طور عمومی اکران شد و امتیاز ۶۶ را از منتقدان سایت متاکریتیک به دست آورد. مارک پرز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Game Night را بر عهده داشت. جیسون بیتمن (بنیانگذار کمپانی تهیه‌کنندگی Aggregate Films) علاوه بر ایفای نقش در این اثر، به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه هم فعالیت داشت. علاوه بر جیسون بیتمن، جان دیویس (بنیانگذار کمپانی تهیه‌کنندگی Davis Entertainment)، جان فاکس و جیمز گراونته، تهیه‌کنندگان این پروژه بوده‌اند. ریچل مک‌آدامز در نقش آنی، جیسون بیتمن در نقش دکتر مکس (همسر آنی و برادر بروکس)، کایل چندلر در نقش بروکس، بیلی مگنوسن در نقش ریان (دوست مکس و آنی)، شارون هورگن در نقش سارا (فرد مورد علاقه ریان)، لامورن موریس در نقش کوین (همسر میشل)، کایلی بانبری در نقش میشل، جسی پلمونس در نقش گری کینگزبری، مایکل سی هال در نقش یک فرد بلغارستانی و جفری رایت در نقش یک مأمور FBI، در فیلم Game Night حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده