نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

همکاری جردن ووت رابرتز و مایکل بی جردن برای ساخت یک فیلم هیولایی جدید

جردن ووت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island، در حال همکاری با مایکل بی جردن برای ساخت یک فیلم هیولایی اورجینال است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جردن ووت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) قرار است یک فیلم هیولایی جدید را کارگردانی کند. در این فیلم مایکل بی جردن، بازیگر نقش اریک کیلمانگر در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و بازیگر فیلم Creed 2 (کرید ۲)، نقش اصلی این فیلم هیولایی را که ایده اورجینالی دارد، بر عهده خواهد داشت و جردن و ووت رابرتز در این پروژه با کمپانی فیلمسازی نیو ریجنسی (New Regency) همکاری خواهند کرد. علاوه بر بازی در این فیلم، جردن به عنوان تهیه کننده به‌همراه ووت رابرتز و آلانا مایو، نیز حضور خواهد داشت. فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی)، آخرین فیلم کمپانی نیو ریجنسی بود که این فیلم توانست جوایز بسیاری در فصل جوایز از جمله ۴ جایزه اسکار و جایزه بهترین فیلم درام از مراسم گلدن گلوب را نیز دریافت کند. 

مایکل بی جردن

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان فیلم جدید ووت رابرتز و جردن در دسترس نیست، اما این فیلم قرار است براساس یک ایده کاملا نو و جدید از رابرتز ساخته شود که اتفاقات آن در شهر دیترویت، زادگاه رابرتز جریان خواهد داشت. رابرتز ارتباط عمیقی با این شهر دارد و در هر پروژه سعی می‌کند به نحوی بخشی از مراحل ساخت آن را در شهر دیترویت انجام دهد و حتی برای کمک به جوانان شهر دیترویت گروه The Detroit Creativity Project را تشکیل داده است. در حال حاضر تیم تولید به دنبال استخدام یک نویسنده فیلمنامه برای این فیلم هستند. فیلم Kong: Skull Island در سال ۲۰۱۷ اکران شد و این فیلم توانست بیش از ۵۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی MonsterVerse است که در آن شاهد معرفی کینگ کونگ بودیم.

علاوه بر این، ووت رابرتز کارگردانی فیلم Metal Gear Solid (متال گیر سالید) را نیز بر عهده دارد که هنوز برنامه زمانبندی خاصی برای ساخت این پروژه اعلام نشده است. ووت رابرتز به تازگی کارگردانی شش قسمت سریال You're the Worst را نیز بر عهده داشته و فیلم The Kings of Summer (پادشاهان تابستان) دیگر فیلم او است. همچنین رابرتز کارگردانی سریال Console Wars (جنگ کنسول‌ها) را نیز بر عهده دارد. جردن به تازگی در فیلم Just Mercy (فقط بخشش) به ایفای نقش پرداخته و قرار است در فیلم Without Remorse نیز به ایفای نقش بپردازد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده