نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

رابرت پتینسون به جمع بازیگران فیلم جدید کریستوفر نولان پیوست

رابرت پتینسون به جدیدترین بازیگر تبدیل شد که به جمع بازیگران فیلم جدید کریستوفر نولان اضافه شده که قرار است نقش مهمی را بر عهده داشته باشد.

مدتی می‌شود که ساخت فیلم جدید کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception (تلقین)، فیلم The Prestige (حیثیت)، فیلم Memento (یادگاری) و سه گانه فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی)، تایید و اعلام شده است و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است یک فیلم بلاک‌باستر اکشن و عظیم باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم جدید و بدون عنوان نولان تایید و اعلام شده است. رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش مقابل شخصیت جان دیوید واشنگتن، بازیگر فیلم BlacKkKlansman (بلک‌کلنزمن)، را بازی کند. واشنگتن نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش پتینسون یا واشنگتن در دسترس نیست.

Christopher Nolan

علاوه بر واشنگتن و پتینسون، الیزابت دبیکی، بازیگر فیلم Widows (بیوه‌ها)، دیگر بازیگری است که حضور آن در فیلم جدید کریستوفر نولان تایید و اعلام شده است و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد تایید حضور بازیگران بیشتری در این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۲۰ باشیم. فیلم Dunkirk (دانکرک) آخرین فیلم کریستوفر نولان بود که در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شد و این فیلم توانست در مجموع بیش از ۵۲۶.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. مانند فیلم‌های قبلی، نولان بار دیگر با کمپانی برادران وارنر در فیلم جدید خود همکاری خواهد کرد. پتینسون در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های دیگری چون فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، فیلم Queen of the Desert (ملکه صحرا) و فیلم Life (زندگی)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. پتینسون اکنون در حال بازی در فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) است.

فیلم جدید کریستوفر نولان برای اکران در ۱۷ جولای ۲۰۲۰  (۲۷ تیر ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در تابستان امسال آغاز شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده