// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵

الیزابت دبیکی بازیگر یکی از نقش‌های اصلی فیلم جدید کریستوفر نولان خواهد بود

بعد از تایید حضور جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون در جایگاه بازیگران اصلی فیلم بعدی کریستوفر نولان، نقش‌آفرینی الیزابت دبیکی در نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی این فیلم نیز تایید شد. همراه زومجی باشید.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینمایی، کریستوفر نولان خالق آثاری به‌یادماندنی همچون «تلقین» (Inception)، «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar)، «حیثیت» (The Prestige)، «بی‌خوابی» (Insomnia)، «یادگاری» (Memento) و سه‌گانه‌ی «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) که در سال ۲۰۱۷ هم با «دانکرک» (Dunkirk) تعداد قابل توجهی از منتقدان بین‌المللی و مخالف با خود را به تحسین واداشت، در روزهای اخیر، کار نگارش فیلم‌نامه‌ی تازه‌ترین اثر سینمایی بلندش را به پایان رسانده است؛ یک اثر دیگر از نولان که با همکاری استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) ساخته می‌شود و در فصل تابستان، روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت. این پروژه‌ی بدون نام که به بیان دقیق‌تر در تاریخ هفدهم ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی (جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ شمسی) اکران خواهد شد، باتوجه‌به عادت کریستوفر نولان مبنی بر تولید فیلم‌هایش به سری‌ترین حالت ممکن از یک طرف و علاقه‌ی بی‌پایان طرفداران او به شناخت بیشتر هر اثر وی از طرف دیگر، پذیرای اخبار، شایعه‌ها و در کل توجهات زیادی از سوی رسانه‌ها بوده است؛ هرچند که درنهایت تنها ویژگی تاییدشده تا به امروز که حس‌وحال کلی اثر مورد بحث را توصیف می‌کند، چیزی نیست جز صفتی که از آن به‌عنوان یک «بلاک‌باستر اکشن و عظیم» نام می‌برد.

اما هر قدر که اطلاعات رسمی و غیررسمی مخاطبان درباره‌ی داستان، ژانرها و جزئیات این‌چنینی فیلم کم به نظر می‌آیند، در ساعات اخیر، داده‌های معتبر زیادی راجع به گروه اصلی بازیگران اثر منتشر شده‌اند؛ اطلاعاتی که مطابق آن‌ها جان دیوید واشنگتن که به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم BlacKkKlansman شناخته می‌شود و رابرت پتینسون که اکثر مخاطبان او را به خاطر نقش‌آفرینی در مجموعه‌های فانتزی «هری پاتر» (Harry Potter) و «گرگ‌ومیش» (Twilight) به یاد می‌آورند، وظیفه‌ی اجرای دو نقش اصلی فیلم را عهده‌دار شده‌اند. همچنین شایعه‌ها می‌گویند که خیلی زود، حضور یک بازیگر مسن‌تر و شناخته‌شده هم در ساخته‌ی جدید نولان تایید خواهد شد تا واشنگتن و پتینسون، تنها بازیگران اصلی مرد آن نباشند.

Christopher Nolan

فارغ از تمامی این موارد هم به‌تازگی براساس گزارش اختصاصی وب‌سایت ورایتی، مطلع شده‌ایم که الیزابت دبیکی، بازیگر فیلم‌هایی چون The Cloverfield Paradox و The Great Gatsby و صد البته اثر دوست‌داشتنی جیمز گان یعنی Guardians of the Galaxy Vol. 2 نیز یکی از نقش‌آفرین‌های اصلی فیلم نولان خواهد بود؛ بازیگر فرانسوی و ۲۸ ساله‌ای که همین اواخر هم در فیلم «بیوه‌ها» (Widows) به کارگردانی استیو مک‌کوئین نیز خوش درخشید و می‌توان به رویارویی با بازی جذب‌کننده‌اش در این فیلم جدید که مثل آثار پیشین نولان در سینماهای IMAX هم اکران می‌شود، امیدوار بود؛ مخصوصا باتوجه‌به حاضر بودن وی در چندین قسمت از سریال ترسناک مورد انتظار شبکه‌ی HBO در سال ۲۰۱۹ با نام Lovecraft Country که به دلایلی گوناگون، از همین حالا می‌توان برای تماشایش هیجان‌زده شد.

در هر حالت، اثر تازه و همچنان ناشناخته‌ی نولان که اما توماس به عادت محصولات سینمایی پیشین کارگردان فیلم Interstellar آن را تهیه‌کنندگی خواهد کرد، به‌زودی و در سال جاری میلادی، پروسه‌ی فیلم‌برداری‌اش را آغاز می‌کند. اکنون نوبت شما است تا به ما و دیگر کاربران زومجی بگویید چه نظری درباره‌ی بازیگران معرفی‌شده اثر تا به این‌جای کار دارید و آیا آن‌ها را انتخاب‌هایی متناسب با اتمسفر سینمایی دیده‌شده در کارنامه‌ی کریستوفر نولان می‌دانید؟


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده