نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

فیلم های بیشتری از دنیای سینمایی مارول معرفی می شود

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که به زودی شاهد معرفی‌های بیشتری از محصولات آینده دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

مدتی پیش فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به روی پرده‌های سینما رفت و تنها چند هفته دیگر اکران جهانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) آغاز خواهد شد تا رسما فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان برسد. با این حال، ما در حال حاضر تنها فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) دارای تاریخ اکران رسمی است و می‌دانیم در چه زمانی شاهد اکران آن خواهیم بود و اطلاعات زیادی از فیلم‌های بعدی این مجموعه در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، وعده داده است که به زودی شاهد معرفی‌های بیشتری در رابطه با دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. او به لس آنجلس تایمز گفت که این تنها یک شروع برای فیلم‌های آینده این مجموعه است. 

فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و هنوز مشخص نیست که مارول در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۹ اقدام به معرفی فیلم‌های بعدی خود خواهد کرد یا اینکه تا نمایشگاه D23 امسال صبر می‌کند. با این حال، مارول استودیو در اکتبر سال ۲۰۱۴ در تئاتر ال کاپیتان در هالیوود از فاز سوم خود مثل فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج)، فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم Captain Marvel فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و دنباله آن، رسما رونمایی کرده بود و با اینکه در ادامه تغییراتی نیز در آن اعمال شد، اما انتظار می‌رود کنفرانسی مشابه به زودی برگزار شود. فایگی در ادامه گفت:

زمانی که ما اطلاعاتی برای معرفی در اختیار داریم و می‌خواهیم آن را اعلام کنیم، گاهی اوقات ممکن است به صورت اعلامیه مطبوعاتی یا گاهی اوقات در سن دیگو کامیک کان یا گاهی اوقات در یک سه شنبه تصادفی در تئاتر ال کپ آن را اعلام کنیم.

کوین فایگی

فایگی پیش از این در یک مصاحبه از معرفی فیلم‌های فاز بعدی دنیای سینمایی مارول پیش از اکران فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) ابراز نارضایتی کرده بود و گفت که آن‌ها دیگر قرار نیست ۶ ماه پیش از اکران یک فیلم مثل فیلم Avengers: Endgame، چنین مراسمی را برگزار کنند. با این حال، در حال حاضر ساخت برخی از فیلم‌ها مشخص شده، اما هنوز تاریخ اکران رسمی برای آن اعلام نشده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده