نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازیگر سریال The Umbrella Academy به جمع بازیگران فیلم The Many Saints of Newark اضافه شد

برادران وارنر از اضافه شدن جان ماگارو، بازیگر سریال The Umbrella Academy به جمع بازیگران فیلم The Many Saints of Newark خبر داد.

مدتی است که کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما ساخت یک فیلم پیش درآمد براساس سریال The Sopranos (سوپرانوز) را آغاز کرده‌اند که این فیلم قرار است The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) نام داشته باشد و طی این مدت شاهد استخدام بازیگران متعددی برای این فیلم مورد انتظار بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جان ماگارو، بازیگر سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) به جمع بازیگران فیلم The Many Saints of Newark اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در قسمت پیش درآمد فیلم The Sopranos به اشتراک گذاشته نشده است.

علاوه بر ماگارو، مایکل گاندولفینی، آلساندرو نیوولا، جان برنتال، ویرا فارمیگا، ری لیوتا، بیلی مگنوسن و کوری استول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Many Saints of Newark حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات این فیلم در دهه ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک جریان دارد. آلن تیلور، کارگردان چند قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Thor: The Dark World (ثور: دارک ورلد)، وظیفه کارگردانی فیلم The Many Saints of Newark را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این کارگردانی ۹ قسمت از سریال The Sopranos را نیز بر عهده داشته بود. دیوید چیس، خالق و سازنده سریال The Sopranos، به‌همراه لارنس کنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پیش درآمد این مجموعه را نیز بر عهده داشته است. 

ماگارو و چیس پیش از این در فیلم Not Fade Away با یکدیگر همکاری کرده‌ بودند و فیلم The Many Saints of Newark همکاری جدید این دو است. ماگارو در طول چند سال اخیر بیشتر برای بازی در فیلم Overlord (اورلرد)، فیلم The Big Short (رکود بزرگ) و فصل اول سریال Jack Ryan (جک رایان) شناخته شده است. او همچنین در سال ۲۰۱۹ در فصل اول سریال The Umbrella Academy نیز حضور داشته که او در این سریال نقش لئونارد پیبادی را بازی کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده