نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

بازیگر سریال اسپین‌ آف Katy Keene معرفی شد

لوسی هیل، یکی از بازیگران سریال Katy Keene که اسپین‌آف سریال Riverdale است، خواهد بود.

طبق گزارش سایت وِرایتی، سریال Katy Keene (کتی کین) که اسپین‌آف سریال Riverdale (ریوردیل) است، بازیگر اصلی خود را شناخت. طبق این گزارش، لوسی هیل، بازیگر جوان سینمای هالیوود، برای ایفای نقش اصلی سریال Katy Keene شبکه CW انتخاب شده است. لوسی هیل با حضور در مجموعهٔ تلویزیونی Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا)، نامی برای خود دست‌وپا کرد و از بازیگران اصلی آن سریال بود.

شخصیت کتی کین به‌عنوان شخصیتی توصیف شده است که بسیار مهربان بوده و قلبی بزرگ دارد و شخصیتی مستقل است و سن وی هم بیست و چند سال بوده که در شهر بزرگ نیویورک زندگی می‌کند و آرزو دارد که طراح مد شود. وی در فروشگاهی مجلل کار می‌کند و هر زمان کارش به پایان می‌رسد، داستان وارد زندگی شخصی وی در شهر نیویورک می‌شود.

لوسی هیل این اواخر در مجموعهٔ تلویزیونی Life Sentence (حبس ابد) شبکه CW نیز حضور داشت که تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال روی آنتن شبکه CW رفته است. از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی که این بازیگر جوان در آن‌ها حضور داشته است، می‌توان به American Juniors (دانشجویان آمریکایی)، Drake & Josh (دریک و جاش)، Wizards of Waverly Place (جادوگران محله ویورلی) و C.S.I. Miami (سی اس آی: میامی) اشاره داشت. وی همچنین در فیلم‌های سینمای نیز حضوری فعال داشته است و از مهم‌ترین آثار سینمایی این بازیگر می‌توان فیلم‌هایی چون Fear Island (جزیره ترس)، Scream 4 (جیغ ۴)، A Cinderella Story: Once Upon a Song (یک داستان سیندرلایی: روزی روزگاری یک آهنگ) و Truth or Dare (جرات و حقیقت) را نام برد.  

سریال Riverdale یک سریال تلویزیونی آمریکایی بر اساس شخصیت‌های Archie Comics است؛ این سریال دارای تِمی رازآلود و تیره بوده که البته برای نوجوانان ساخته شده است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم «ریوردیل» زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پرزرق‌وبرق است، اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته ‌است که عده‌ای به دنبال کشف آن‌ها هستند. تاکنون سه فصل و ۴۹ قسمت از این سریال روی آنتن رفته است. اما داستان سریال Katy Keene در مورد شخصیتی با نام جوسی مک‌کوی است که از شهر کوچک ریوردیل به نیویورک کوچ می‌کند تا به رؤیاهای خود دست یابد.

کارگردانی سریال اسپین‌آف Katy Keene را مگی کیلی بر عهده خواهد داشت و این مجموعه بر اساس داستان‌های عاشقانه و نوجوانانهٔ مجموعه کمیک آرچی است؛ داستان این سریال از کمیکی برگرفته شده است که در آن دو شخصیت کتی کین و جوسی مک‌کوی معرفی شده‌اند که این دو شخصیت در شهر بزرگ نیویورک به دنبال دستیابی به آرزوهای بزرگی هستند.

رابرت آگیره ساکاسا، شورانر سریال Riverdale، به همراه مایکل گراسی، یکی از نویسندگان قسمت آزمایشی سریال Katy Keene است. رابرت آگیره ساکاسا، مایکل گراسی، گرگ برلانتی و سارا شچنر، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Katy Keene شبکه CW هستند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده