نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

ساخت فصل هفتم سریال The Blacklist تایید شد

شبکه NBC، پس از موفقیت‌های شش فصل گذشته سریال The Blacklist، دستور ساخت فصل هفتم این سریال را صادر کرد.  

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، ساخت فصل هفتم سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، به‌صورت رسمی تأیید شد و فصل جدید این سریال جنایی شبکه NBC، به‌زودی روی آنتن خواهد رفت. شِش فصل گذشته سریال The Blacklist مورد استقبال منتقدین و بینندگان قرار گرفت و انتظار می‌رفت که سازندگان این پروژه را نیمه‌کاره رها نکنند.

البته لازم است یادآوری کنیم که شبکه NBC و کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) سال گذشته قرارداد ساخت فصل‌های ششم و هفتم را امضاء کرده بودند، اما در آن زمان کمپانی سونی پیکچرز تنها حضور بازیگرانی چون مگان بون، دیگو کلاتنهوف و هری لنیکس را در این دو فصل تأیید کرده بود. قرارداد همکاری جیمز اسپیدر در پایان فصل هفتم به اتمام می‌رسد و بعد از آن مشخص نیست سرنوشت این مجموعهٔ تلویزیونی چه خواهد شد و آیا با بازیگری جدید به راه خود ادامه خواهد داد یا داستان آن را تمام‌شده باید دانست.

داستان مجموعهٔ تلویزیونی The Blacklist در مورد ریموند ردینگتون، افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است که به یک جنایت‌کار معروف تبدیل شده ‌است و پس از چندین دهه تحت تعقیب بودن، به صورت داوطلبانه خود را تسلیم اف‌بی‌آی می‌کند. او به اف‌بی‌آی می‌گوید که لیستی از خطرناک‌ترین جنایتکاران دنیا را دارد که در طی سال‌ها جمع‌آوری کرده ‌است و در مقابل مصونیت از پیگرد قانونی، عملیات تک تک آن‌ها را در اختیار اف‌بی‌آی قرار می‌دهد.

اولین قسمت مجموعهٔ تلویزیونی The Blacklist در ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۱۳ روی آنتن شبکه NBC رفت و تاکنون شش فصل و در مجموع ۱۲۱ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از آن پخش شده است. قسمت بعدی تلویزیونی The Blacklist، جمعهٔ این هفته و در ساعت ۹ شب به وقت محلی، روی آنتن شبکه NBC خواهد رفت و هم‌اکنون قسمت‌های پیشین این مجموعه، روی سایت شبکه NBC برای تماشا موجود است. در این سریال بازیگرانی چون جیمز اسپایدر، مگان بون، دیگو کلاتنهوف، رایان اگولد، امیر اریسن، مژان مارنو و هشام توفیق حضور داشتند و تا این لحظه حضور جیمز اسپایدر، مگان بون، دیگو کلاتنهوف و هری لنیکس در فصل هفتم تأیید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده