نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

ساخت فصل سوم انیمه Psycho-Pass تایید شد

سرانجام انیمه Psycho-Pass برای فصل سوم تمدید و اعلام شد که کارگردان فصل اول این انیمه قرار است برای کارگردانی فصل سوم بازگردد.

فصل اول انیمه Psycho-Pass (سایکو پس) در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ تولید و منتشر شد. پس از موفقیت این انیمه سریالی سایبر پانکی، ساخت فصل دوم آن تایید شد که فصل دوم سریال Psycho-Pass در طول سال ۲۰۱۴ منتشر شدند، اما نتوانست موفقیت فصل اول را تکرار کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل سوم این سریال انیمه‌ای رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت مجموعه سایکو پس منتشر کرده و توسط وب‌سایت Anime News Network ترجمه شده، سرانجام انیمه Psycho-Pass برای فصل سوم تمدید شده است. یوکی کاجی در نقش آراتا شیندو و یوایچی ناکامورو در نقش کی میکائیل ایگناتو، صداپیشگان فصل سوم این سریال خواهند بود.

فصل اول سریال Psycho-Pass توسط نائویوشی شیوتانی کارگردانی شده بود، اما در فصل دوم کیوتاکه سوزوکی جانشین او شد. حال اعلام شد که نائویوشی شیوتانی برای کارگردانی فصل سوم این انیمه سریالی بسیار محبوب نیز بازگشته است که قطعا می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه باشد. آکیرا آمانو نیز برای طراحی شخصیت‌های فصل جدید انیمه Psycho-Pass نیز بازگشته است. بااین‌حال، هنوز تاریخی برای انتشار فصل سوم این سریال انیمه‌ای اعلام نشده است. علاوه‌بر این، اولین پوستر از فصل سوم سریال Psycho-Pass نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Psycho-Pass

داستان انیمه Psycho-Pass در آینده در ژاپن رخ می‌دهد که جرم و جنایت عملا وجود ندارد و براساس حالت روحی و شخصیتی انسان، احتمال ارتکاب جرم در هر فرد با استفاده از تصویربرداری از مغز او، بررسی و مشخص می‌شود. با این روش فرد پیش از اینکه بتواند جرمی انجام دهد، توسط یک سلاح ویژه به نام دومینیتور که تنها به مجرمین شلیک می‌کند، مجازات خواهند شد. کسانی که ضریب جرم بالاتر از حد مجاز دارند باید جامعه را ترک کنند و در آن جایی دیگر ندارند. فصل اول سریال Psycho-Pass با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد، اما فصل دوم نتوانست نظر منتقدان و بیشتر طرفداران را جلب کند و طی این مدت مانگا، رمان، بازی‌ ویدیویی و انیمه‌ سینمایی نیز براساس مجموعه سایکو پس تولید و منتشر شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده