نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

اکران فیلم شرلوک هلمز 3 تا سال 2021 عقب افتاد

کمپانی برادران وارنر از عقب افتادن زمان اکران فیلم Sherlock Holmes 3 با بازی رابرت داونی جونیور و جود لاو تا سال ۲۰۲۱ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز 3) با تاخیر مواجه شده است. کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قسمت سوم فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود، اما اکنون اکران این فیلم با یک سال تاخیر مواجه شده است. حال فیلم Sherlock Holmes 3 باید با انیمیشن Hotel Transylvania 4 (هتل ترانسیلوانیا ۴)، فیلم Wicked (شرور) و فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در گیشه رقابت کند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، رابرت داونی جونیور برای بازی دوباره در نقش شرلوک هلمز و جود لاو برای بازی دوباره در نقش دکتر جان واتسون در فیلم Sherlock Holmes 3 باز خواهند گشت. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریس برانکاتو، سازنده سریال Narcos (نارکس) خواهد بود. 

هنوز کارگردانی برای فیلم Sherlock Holmes 3 استخدام نشده است و بازگشت گای ریچی، کارگردان دو قسمت اول فیلم Sherlock Holmes برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه نیز مشخص نیست. همچنین سوزان داونی، دن لین، جوئل سیلور و لیونل ویگرام، به عنوان تهیه کننده در فیلم Sherlock Holmes 3 حضور خواهند داشت. فیلم Sherlock Holmes که با بودجه‌ای معادل ۹۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۰۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۲۴ میلیون دلار فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۱۱ اکران شد که این فیلم توانست بیش از ۵۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده