نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

برادران وارنر حق انتشار فیلم Reminiscence را به دست آورد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که حق انتشار فیلم Reminiscence با بازی هیو جکمن و ربکا فرگوسن، را به دست آورده است.

ماه گذشته بود که ساخت فیلم Reminiscence (یادآوری) با بازی هیو جکمن و ربکا فرگوسن تایید و اعلام شدلیزا جوی، نویسنده، تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال Westworld (وست‌ورلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. جکمن و فرگوسن پیش از این در فیلم The Greatest Showman (برترین شومن) با یکدیگر هم بازی بوده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر حق انتشار فیلم Reminiscence را به دست آورده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، برادران وارنر حق انتشار داخلی و جهانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Reminiscence در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم علمی تخیلی را اعلام کند.

Mission Impossible: Fallout

فیلم Reminiscence داستان یک کارآگاه خصوصی به نام نیک بینستر با بازی  هیو جکمن را دنبال می‌کند که در توافق با مشتریان خود، خاطرات خوب آن‌ها را بازآفرینی می‌کند. زندگی نیک بینستر پس از ملاقات با یک مشتری مرموز با بازی ربکا فرگوسن، به طور کامل تغییر می‌کند و نیک عاشق و دلباخته این زن مرموز خواهد شد، اما یک روز این زن ناپدید می‌شود و رفتن او باعث گیج شدن نیک شده است. نیک در ادامه تصمیم می‌گیرد جستجو برای یافتن او را آغاز کند و در طول جستجو او متوجه جنبه‌ها، ویژگی‌ها و رازهای متفاوتی از این زن مرموز می‌شود که نیک از آن خبر نداشته است. اتفاقات فیلم Reminiscence در شهر میامی در آینده نسبتا دور جریان دارد که به علت تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین باعث تغییر آن شده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Reminiscence قرار است از پاییز ۲۰۱۹ در نیو اورلئان و میامی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ یا نیمه اول سال ۲۰۲۱ منتشر شود. فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) فیلم بعدی فرگوسن است و فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) دیگر فیلم او در سال ۲۰۱۹ به شمار می‌رود. همچنین او قرار است در ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) و فیلم Mission Impossible 7 (ماموریت غیر ممکن ۷) نیز حضور داشته باشد. همچنین کار بعدی جکمن انیمیشن Missing Link (لینک گم شده) است که در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده