نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

مذاکره بازیگر سریال The Handmaid’s Tale برای حضور در بازسازی فیلم The Invisible Man

الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale در حال مذاکره با یونیورسال برای حضور در بازسازی فیلم The Invisible Man است.

مدتی طولانی است که کمپانی یونیورسال پیکچرز به دنبال ساخت یک بازسازی برای فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) است و حال این پروژه بار دیگر قرار است احیا شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با یونیورسال برای حضور در این فیلم است. پیش از این اعلام شده بود که جانی دپ که پیش از این برای بازی در نقش مرد نامرئی در دنیای سینمایی Dark Universe (دارک یونیورس) قرارداد همکاری امضا کرده بود، دیگر قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، اطلاعاتی از نقش احتمالی ماس در بازسازی فیلم The Invisible Man منتشر نشده است.

حال لی ونل که یکی از خالقان مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) است و کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) از این مجموعه را نیز بر عهده داشته و سال پیش برای کارگردانی فیلم Upgrade (ارتقا) مورد توجه استودیوهای هالیوودی قرار گرفت، قرار است وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Invisible Man را بر عهده داشته باشد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که یونیورسال قرار است با بلوم هاوس برای ساخت فیلم‌های جدید از دنیای هیولاهای کلاسیک همکاری کند. الیزابت ماس در ابتدا برای بازی در سریال Mad Men (مد من) و سپس سریال Top of the Lake (بالای دریاچه) شناخته شده و در طول سال‌های اخیر برای بازی در سریال The Handmaid's Tale بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ماس برای بازی در فصل سوم سریال The Handmaid's Tale نیز بازگشته و شاهد حضور او در فیلم Us (ما) به کارگردانی جردن پیل نیز هستیم. فیلم Shirley (شرلی) و فیلم The Kitchen (کیچن) دیگر فیلم‌های ماس در سال ۲۰۱۹ خواهند بود. بازسازی فیلم The Invisible Man اقتباسی از رمان‌های اچ.جی. ولز خواهد بود که در سال ۱۹۳۳ فیلمی به کارگردانی جیمز ویل براساس این رمان تولید و منتشر شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده