نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶

فیلم It: Chapter Two خونین‌ترین صحنه تاریخ فیلم‌های ترسناک را خواهد داشت

به گفته جسیکا چستین، بازیگر قسمت دوم فیلم It، این اثر صحنه‌ای بسیار خونین دارد.

جسیکا چستین که به تازگی در «برنامه امشب با جیمی فالن» حضور پیدا کرده، توضیحات جالبی در مورد یکی از صحنه‌های فیلم It: Chapter Two داده است:

خب، من می‌خواهم به نکته‌ای در مورد فیلم اشاره کنم که ممکن است برایم دردسرساز شود، ولی این کار را می‌کنم.

شاید این موضوع بخشی از فیلم را لو دهد، ولی جالب است بدانید سکانسی در قسمت دوم فیلم It (آن) وجود دارد که یکی از عوامل سازنده فیلم می‌گفت بیشترین استفاده از خون در صحنه‌ای از یک فیلم ترسناک را به خود اختصاص داده است.

فقط می‌توانم به شما بگویم که حتی صبح روز بعد از فیلمبرداری آن صحنه هم هنوز در حال خارج کردن خون از چشم‌هایم بودم؛ خون مصنوعی.

فیلمنامه آن: قسمت دوم توسط گری دابرمن بر اساس داستانی از استفن کینگ نوشته شده است و کارگردان این قسمت هم مانند نسخه اول، اندی موشیاتی است. این بار هم مثل فیلم قبلی شاهد هنرنمایی بیل اسکارشگورد در نقش شخصیت منفی فیلم، پنی وایز خواهیم بود ولی به این علت که ماجراهای فیلم سال‌ها بعد از قسمت اول اتفاق می‌افتند، بازیگران جدیدی هم به فیلم اضافه شده‌اند که در کنار جسیکا چستین می‌توان به افرادی چون جیمز مک‌آووی، جی رایان، بیل هیدر و جیمز رانسون اشاره کرد.

قسمت اول فیلم آن در سپتامبر ۲۰۱۷ اکران شد و توانست با فروش ۱۲۳.۱ میلیون دلاری در هفته اول، رکوردهای مختلفی چون بیشترین فروش افتتاحیه در ماه سپتامبر را به دست آورد و با اختلاف تنها ۹ میلیون دلار با فروش فیلم Deadpool، رتبه دوم را در فروش افتتاحیه فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال کسب کرد. فیلم در نهایت بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش در سراسر دنیا داشت و به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ تبدیل شد.

قسمت دوم فیلم آن هم مانند نسخه قبلی در ماه سپتامبر اکران می‌شود و کمپانی برادران وارنر تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸)‌ را برای نمایش آن در نظر گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده