نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ساخت دنباله فیلم Edge of Tomorrow رسما آغاز شد

سرانجام کمپانی برادران وارنر به ساخت دنباله فیلم Edge of Tomorrow چراغ سبز نشان داد و مذاکرات برای بازگشت تیم اصلی آغاز شده است.

حدود دو سال گذشته خبرهای زیادی در مورد ساخت دنباله فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) منتشر شده است، اما تا به امروز شاهد پیشرفت زیادی در این پروژه نبوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بار دیگر ساخت این فیلم اکشن علمی تخیلی آغاز شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر رسما مراحل ساخت دنباله فیلم Edge of Tomorrow را آغاز کرده و این کمپانی متیو رابینسون، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Monster Trucks (ماشین‌های هیولا) و فیلم The Invention of Lying (اختراع دروغ)، را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Edge of Tomorrow 2 (لبه فردا ۲) استخدام کرده است. گفته می‌شود که رابینسون یک ایده داستانی برای ساخت این فیلم به استودیو ارائه کرده که با موافقت استودیو و استقبال آن‌ها مواجه شده است. 

Doug Liman

ددلاین افزود که برادران وارنر به دنبال استخدام و بازگشت تام کروز برای نقش آفرینی دوباره در نقش ویلیام کیج، امیلی بلانت برای نقش آفرینی دوباره در نقش ریتا ورتاسکی و داگ لیمان برای کارگردانی دنباله فیلم Edge of Tomorrow، است. لیمان پیش از این در مصاحبه‌های خود در مورد ساخت یک دنباله برای این فیلم ابراز امیدوار کرده بود و در سال ۲۰۱۷ او گفت که یک داستان فوق العاده برای دنباله فیلم Edge of Tomorrow در اختیار دارد که بسیار بهتر از قسمت اول است. با این حال، ددلاین اضافه کرد که کار روی نسخه قبلی این فیلمنامه متوقف شده و داستان رابینسون کاملا جدید است. هنوز تاریخی برای اکران دنباله فیلم Edge of Tomorrow اعلام نشده است و به نظر نیز نمی‌رسد که به این زودی قرار است شاهد ساخت و انتشار این فیلم باشیم.

کروز در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) حضور دارد و پس از آن قرار است در فیلمبرداری قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن)  که قرار است در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران شوند، حضور پیدا کند که فیلمبرداری این دو فیلم پشت سرهم انجام خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که بلانت قرار است در دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) نیز بازگردد که فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز خواهد شد. همچنین لیمان هنوز درگیر فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking (از هرج و مرج) است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده