نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

بازیگر فیلم Goodfellas به بازیگران فیلم پیش درآمد The Sopranos پیوست

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن ری لیوتا، بازیگر فیلم Goodfellas به جمع بازیگران فیلم پیش درآمد The Sopranos خبر داد.

کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما در حال ساخت یک فیلم پیش درآمد براساس سریال The Sopranos (سوپرانوز) هستند و این فیلم قرار است The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ری لیوتا جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران قسمت پیش درآمد فیلم The Sopranos اضافه شده است. علاوه بر لیوتا، مایکل گاندولفینی، آلساندرو نیوولا، جان برنتال، ویرا فارمیگا، بیلی مگنوسن و کوری استول، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Many Saints of Newark تایید و اعلام شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک جریان دارد. لیوتا در نیوآرک در دهه ۶۰ میلادی بزرگ شده است و طبق گفته ددلاین، او ارتباط شخصی با داستان فیلم نیز دارد. لیوتا در مورد حضورش در این فیلم به ددلاین گفت:

دیوید یک استعداد بی نظیر است و حتی حضور آلن تیلور به عنوان کارگردان، فیلم را هیجان انگیزتر می‌کند. من برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم و منتظر ساختن این پروژه ویژه با نیو لاین هستیم.

آلن تیلور، کارگردان چند قسمت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Thor: The Dark World (ثور: دارک ورلد)، وظیفه کارگردانی فیلم The Many Saints of Newark را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این کارگردانی ۹ قسمت از سریال The Sopranos نیز بر عهده داشته بود و به خوبی با این مجموعه آشنایی دارد. دیوید چیس، خالق و سازنده سریال The Sopranos، به‌همراه لارنس کنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پیش درآمد این مجموعه را نیز بر عهده داشته است. همچنین لیوتا سابقه بازی در فیلم‌های گنگستری را نیز در کارنامه خود دارد و پیش از این او نقش هنری هیل را در فیلم Goodfellas (رفقای خوب) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کرده بود.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Many Saints of Newark اعلام نشده است. سریال The Sopranos در ۶ فصل و ۸۶ قسمت تولید شد و در بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ از شبکه HBO به روی آنتن رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده