نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵

رامی ملک همچنان گزینه اصلی نقش منفی فیلم جیمز باند 25 است

طبق شایعات منتشر شده، رامی ملک همچنان گزینه اول و اصلی سازندگان فیلم James Bond 25 است و اطلاعات از دیگر شخصیت‌های فیلم نیز منتشر شده است.

ماه آذر امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رامی ملک، بازیگر سریال Mr. Robot (آقای ربات)، ممکن است نقش شرور و منفی اصلی فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) را بازی کند، اما از آن زمان خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. اوایل این هفته بود که ملک توانست برای بازی در فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار 2019 را دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تهیه کنندگان قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) هنوز به استخدام ملک برای نقش شرور اصلی این فیلم امیدوار هستند و اطلاعاتی از دیگر شخصیت‌های فیلم نیز به اشتراک گذاشته شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، علاقه سازندگان فیلم به استخدام ملک پس از اسکاری که او دریافت کرد، بیشتر شده است.

James Bond

پیش از این تصور می‌شد که ملک بخاطر تداخل در برنامه‌های فیلمبرداری فصل چهارم سریال Mr. Robot ممکن است نتواند در قسمت جدید فیلم جیمز باند حضور داشته باشد، اما ظاهرا سازندگان فیلم James Bond 25 همچنان به حضور او در این فیلم امیدوار هستند و مذاکرات با او ادامه دارد. طبق این گزارش، تهیه کنندگان با بازیگران دیگری نیز ملاقات و گفتگو کرده‌اند، اما ملک همچنان گزینه اصلی و اول سازندگان فیلم James Bond 25 است. با این حال، نام دیگر بازیگرانی که برای این نقش در نظر گرفته شده، فاش نشده است. علاوه بر بازیگر نقش شرور اصلی فیلم، ورایتی اطلاعاتی در مورد سه نقش جدید دیگر را نیز منتشر کرده که سازندگان به دنبال استخدام بازیگر برای این نقش‌ها هستند که انتظار می‌رود 2 شخصیت از این 3 شخصیت زن باشند. یکی از این شخصیت‌ها، مامور جدید MI6خواهد بود و شخصیت دیگر قرار است دوست جیمز باند باشد، اما این شخصیت برخلاف شخصیت کمیل مونتس با بازی اولگا کوریلنکو در فیلم Quantum of Solace (ذره‌ای آرامش)، خواهد بود.

Billy

ورایتی می‌گوید که سازندگان فیلم در حال همکاری با دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند هستند تا بهترین گزینه از بین بازیگران زن را برای این دو نقش انتخاب کنند. همچنین این دو شخصیت قرار است زمان زیادی را در طول فیلم با مامور 007 سپری کنند. همچنین سازندگان به دنبال استخدام یک بازیگر برای نقش مامور CIA هستند که جفری رایت در فیلم‌های قبلی این نقش را بر عهده داشت. بیلی مگنوسن، بازیگر فیلم Game Night (شب بازی)، گزینه اصلی برای نقش مامور CIA در فیلم James Bond 25 است. پیش از این مگنوسن در سریال Maniac (مجنون) با کری فوکوناگا، کارگردان قسمت جدید فیلم جیمز باند همکاری کرده بود. همچنین ورایتی اضافه کرد که فوکوناگا آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم جیمز باند را در اوایل سال ۲۰۱۹ ارائه کرده بود و برخلاف شایعات منتشر شده، در آن شاهد تغییرات گسترده نخواهیم بود. ورایتی در ادامه افزود که کریگ و سایر تهیه کنندگان از آخرین پیش نویس فیلمنامه فوکوناگا بسیار هیجان زده شده‌اند.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده