نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۲

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار 2019؛ ماهرشالا علی برای فیلم Green Book

در جریان برگزاری مراسم اسکار 2019، ماهرشالا علی، بازیگر فیلم Green Book توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار 2019 را دریافت کند.

از ساعاتی پیش نود و یکمین دوره جوایز اسکار یا همان اسکار 2019 کار خود را آغاز کرده که مراسم امسال بدون مجری و متفاوت با سال‌های گذشته در حال برگزاری است. حال در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم سال 2019 معرفی شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، ماهرشالا علی برای فیلم Green Book (کتاب سبز)، سم راکول برای فیلم Vice (معاون)، سم الیوت برای فیلم A Star is Born (ستاره ای متولد شده است)، ریچارد ای. گرنت برای فیلم Can You Ever Forgive Me? (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟) و آدام درایور برای فیلم BlacKkKlansman (بلکککلنزمن)، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار 2019 شده بودند و حال براساس آرای داوران آکادمی، ماهرشالا علی برای بازی در فیلم Green Book موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از مراسم امسال شده است.

علی پیش از این برای بازی در فیلم Green Book در مراسم گلدن گلوب 2019 موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک فیلم موزیکال یا کمدی شده بود و حال جایزه اسکار را نیز به خانه برده است. این برای دومین بار است که علی جایزه اسکار را دریافت می‌کند. پیش از این، علی در سال ۲۰۱۷ برای بازی در فیلم Moonlight (مونلایت) توانسته بود جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کند. با ادامه مراسم اسکار 2019 و پوشش خبری آن همراه زومجی باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده