نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

تغییر تاریخ اکران پیش درآمد فیلم Kingsman و Ford v. Ferrari؛ اعلام تاریخ اکران فیلم Free Guy

کمپانی فاکس قرن بیستم از عقب انداختن اکران قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman و فیلم Ford v. Ferrari خبر داد و تاریخ اکران فیلم Free Guy را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را تغییر داده و تاریخ یک فیلم دیگر خود را اعلام کرده است. کمپانی فاکس قرن بیستم در ابتدا اعلام در کرد که اکران فیلم Ford vs. Ferrari (فورد علیه فراری) که ممکن است در زمان اکران نام متفاوتی داشته باشد، عقب افتاده و اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود که دلیل تغییر آن شانس بیشتر برای حضور در فصل جوایز عنوان شده است. همچنین در این تاریخ، فیلم Ford v. Ferrari قرار است به‌جای قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) اکران شود که اکران این قسمت نیز با تاخیری سه ماهه همراه شده است و اکنون این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود.

Ford vs. Ferrari

کارگردانی فیلم Ford v. Ferrari بر عهده جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان) بوده است و در این فیلم بازیگرانی چون مت دیمون در نقش کرول شلبی و کریستین بیل در نقش کن مایلز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلم Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ) که هنوز این نام رسما تایید نشده است، اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و فیلمبرداری و تولید قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman مدتی است که در بریتانیا آغاز شده است.

رایان رینولدز

هری دکینسون، آرون تیلور-جانسون، جما آرترتون، رالف فاینز، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر، رابرت آرمایو و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پیش درآمد فیلم کینگزمن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین فاکس قرن بیستم تاریخ اکران فیلم Free Guy (مرد آزاد) را تایید و اعلام کرد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم کمدی بر عهده شاون لوی است و رایان رینولدز نقش اصلی فیلم Free Guy را بر عهده دارد. این تغییرات در آستانه تکمیل ادغام فاکس با والت دیزنی انجام شده که گفته می‌شود این موضوع با هماهنگی و برنامه‌ریزی با دیزنی انجام شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده