نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

بازیگر فیلم Ant-Man and The Wasp به ریبوت فیلم Dune پیوست

ديويد دستمالچيان، بازیگر فیلم Ant-Man and The Wasp جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune اضافه شده است.

اوایل این هفته بود که کمپانی برادران وارنر وظیفه انتشار و اکران ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) را بر عهده گرفت و در ادامه این کمپانی اعلام کرد که این فیلم پر ستاره و بازیگر برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. کارگردانی ریبوت فیلم Dune بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ديويد دستمالچيان، بازیگر فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی شرور و منفی به نام پیتر د وریس را بازی کند.

این شخصیت به یک موجود با توانایی‌های ذهنی توصیف شده که می‌تواند با قوی‌ترین کامپیوترهای دنیا به راحتی رقابت کند. علاوه بر دستمالچیان، تیموتی شالامی در نقش پاول آترییدز، ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، اسکار آیزاک در نقش دوک لیتو آترییدز، استلان اسکارشگورد در نقش بارون هارکونن‌، جاش برولین در نقش گرنی هالک، خاویر باردم در نقش استیلگار، زندیا در نقش چانی، جیسون موموآ در نقش جردن آیداهو، دیو باتیستا در نقش گلسو ربان ملقب به بیست و شارلوت رمپلینگ در نقش مادر روحانی، دیگر بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دستمالچیان در طول‌ سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) و فیلم Ant-Man and The Wasp شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌های دیگری مثل فیلم The Dark Knight (دارک نایت) و فیلم Bird Box (برد باکس) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، او پیش از این در فیلم Prisoners و فیلم Blade Runner 2049 با ویلنو نیز همکاری کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده