نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

فیلمنامه فیلم Black Widow به‌دست ند بنسون بازنویسی می‌شود

مارول استودیو ند بنسون را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، استخدام کرده است.

طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) قرار است از تابستان سال ۲۰۱۹ در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا آغاز شود. کارگردانی این فیلم بر عهده کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، خواهد بود. جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج) و نویسنده انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک ویدو را بر عهده دارد. 

اسکارلت جوهانسون نیز برای نقش آفرینی دوباره در نقش ناتاشا رومانوف در فیلم Black Widow باز خواهد گشت. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی برای بازنویسی فیلمنامه این فیلم که طبق شایعات منتشر شده گفته می‌شود با درجه سنی بزرگسال (R) قرار است تولید و منتشر شود، استخدام شده است.

ند بنسون

طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، مارول استودیو به‌تازگی ند بنسون، نویسنده و کارگردان سه گانه فیلم The Disappearance of Eleanor Rigby (گم شدن الانور ریگبی)، را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Black Widow استخدام کرده است. کولایدر در ادامه می‌گوید که ممکن است جوهانسون در استخدام او نقش مهمی را داشته باشد. بنسون در حال کار روی فیلم My Aryan Princess است که این فیلم اقتباسی از یک مجموعه مقاله روزنامه Dallas Morning News است که داستان مقابله یک زن در برابر گروه برادری آریایی در تگزاس را دنبال می‌کند. طبق شایعه‌ای که کولایدر منتشر کرده، همین موضوع و فیلم باعث جلب توجه جوهانسون شده و حال بنسون قرار است بخشی از تیم نویسندگان فیلم Black Widow باشد.

بازنویسی فیلمنامه فیلم Black Widow یا هر فیلم بلاک باستری دیگری نمی‌تواند اتفاق غیر منتظره و عجیبی باشد؛ چرا که قابل انتظار است که بخش‌هایی از فیلمنامه پیش از شروع فیلمبرداری با نظر کارگردان تغییر کند و بازنویسی شود. همچنین با توجه به فرصت باقی مانده تا زمان شروع فیلمبرداری به نظر می‌رسد که تیم تولید زمان کافی را برای تغییرات مورد نظر در اختیار خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود که به زودی مراحل استخدام بازیگر فیلم Black Widow نیز آغاز شود.

طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود. پیش از آن، شاهد حضور بلک ویدو در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) خواهیم بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده