نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

تاریخ اکران ریبوت فیلم Dune اعلام شد

کمپانی برادران وارنر پس از دریافت حق انتشار ریبوت فیلم Dune، تاریخ اکران این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) منتشر شده است. در ابتدا کمپانی فیلمسازی لجندری پیکچرز اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر وظیفه انتشار این فیلم علمی تخیلی را در سینماهای سراسر جهان بر عهده گرفته است. در ادامه کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ریبوت فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. تیموتی شالامی در نقش پاول آترییدز، ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، اسکار آیزاک در نقش دوک لیتو آترییدز، استلان اسکارشگورد در نقش بارون هارکونن‌، جاش برولین در نقش گرنی هالک، خاویر باردم در نقش استیلگار، زندیا در نقش چانی، جیسون موموآ در نقش جردن آیداهو، دیو باتیستا در نقش گلسو ربان ملقب به بیست و شارلوت رمپلینگ در نقش مادر روحانی، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رمان Dune، اثر فرانک هربرت، داستان خانواده آترییدز را روایت می‌کند که یکی از محبوب‌ترین خاندان‌های حکومتی هستند و در سیاره آراکیس که یک سیاره کاملا خشک و صحرایی است، زندگی می‌کنند. آن‌ها کنترل منابع ملانژ را در این سیاره بر عهده دارند. با این حال، یک خیانت باعث می‌شود که پاول آترییدز، پسر دوک آترییدز فرار کند و در ادامه لیدی جسیکا و پاول، پس وی، با فرمن‌ها (The Fremen) مواجه شوند. مراحل فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم Dune قرار است به زودی آغاز شود.

کارگردانی ریبوت فیلم Dune بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، خواهد بود. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، به‌همراه جان اسپیتز، نویسنده فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و دنی ویلنو وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده