نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

مارگو رابی در قسمت جدید فیلم Suicide Squad و Gotham City Sirens حضور نخواهد داشت

طبق خبرهای منتشر شده، قرار نیست شاهد نقش آفرینی دوباره مارگو رابی در قسمت جدید فیلم Suicide Squad و فیلم Gotham City Sirens باشیم.

پس از موفقیت تجاری فیلم‌های چون فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) و فیلم Aquaman (آکوامن)، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) روزهای خوبی را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت و آینده شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، منتشر شده است. طبق مقاله‌ای که به‌تازگی فوربس منتشر کرده، در حال حاضر تمرکز رابی بر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) است و او در این فیلم بار دیگر نقش هارلی کویین را بازی می‌کند، اما او قرار نیست در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) حضور داشته باشد. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت/دنباله فیلم Suicide Squad را بر عهده دارد و او ممکن است کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده بگیرد.

علاوه بر این، قرار نیست شاهد حضور شخصیت هارلی کویین با بازی رابی در فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) نیز باشیم. با این حال، این موضوع به معنای لغو این پروژه نیست و هنوز قرار است شاهد ساخت این فیلم باشیم، اما فیلم Gotham City Sirens قرار است راه خود را کاملا از فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) جدا کند و یک فیلم کاملا مستقل و جدید باشد. همچنین فیلم جوکر/هارلی کویین نیز لغو شده، اما مراحل ساخت انیمیشن DC Super Pets (دی‌سی سوپر پتز) بسیار مثبت توصیف شده است. فیلم Birds of Prey در واقع یک اسپین آف از فیلم Suicide Squad محصول سال ۲۰۱۶ است که تمرکز آن روی هارلی کویین پس از اتفاقات این فیلم خواهد بود. فیلم Birds of Prey یکی از چندین پروژه‌ای است که پس از فیلم جوخه انتحار ساخت آن تایید شده و فیلم Batgirl (بت گرل) یکی دیگر از این دو پروژه است. در حال حاضر تمرکز رابی قرار است روی فیلم Birds of Prey باشد که در صورت موفقیت قسمت اول، احتمال ساخت دنباله‌های آن نیز وجود دارد.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده