نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

فهرست رسمی بازیگران سریال Jupiter’s Legacy منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام رسما از فهرست بازیگران اصلی سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) رونمایی کرد.

ماه تیر امسال بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی براساس کمیک Jupiter’s Legacy، اثر مارک میلار، خبر داد. استیون دنایت، کارگردان، شورانر و نویسنده فصل اول سریال Daredevil (دردویل) و فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، وظیفه ساخت این سریال لایو اکشن را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران سریال Jupiter’s Legacy تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا)، بن دنیلز در نقش والتر سمپسون، لسلی بیب در نقش گریس سمپسون، النا کومپوریس در نقش کلویی سمپسون، اندرو هورتون در نقش برندون سمپشون، مت لنتر در نقش جرج هاتچین و مایک وید در نقش فیتز اسمل، در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter's Legacy توسط کمپانی Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸، شبکه نتفلیکس کمپانی Millarworld (میلارورلد) را که متعلق به مارک میلار است، خریداری کرد. پس از آن این سرویس استریم محبوب در حال برنامه ریزی برای ساخت فیلم و سریال براساس کمیک‌های این نویسنده با تجربه و محبوب است.

سریال American Jesus (جیزز آمریکایی)، فیلم Reborn (ریبورن) فیلم Empress، فیلم Huck و فیلم Sharkey the Bounty Hunter، دیگر اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی نتفلیکس از کمیک‌های میلارورلد است که قرار است طی سال‌های آینده تولید و منتشر شوند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده