نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

ساخت دنباله فیلم Aquaman رسما آغاز شد

کمپانی برادران وارنر با استخدام دیوید لزلی جانسون برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Aquaman، ساخت آن را رسما آغاز کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر رسما ساخت دنباله فیلم Aquaman (آکوامن) را آغاز کرده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دیوید لزلی جانسون که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول این فیلم را نیز بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Aquaman 2 (آکوامن ۲) را نیز بر عهده گرفته است. جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman و پیتر سفرن، تهیه کننده فیلم آکوامن، به‌عنوان تهیه کننده در دنباله این فیلم حضور دارند، اما هنوز بازگشت وان به عنوان کارگردان در فیلم Aquaman 2 مشخص نیست و او هنوز قراردادی با برادران وارنر امضا نکرده است. همچنین اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع تولید یا اکران فیلم نیز منتشر نشده است.

فیلم آکوامن تا به امروز بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل نزدیک به ۳۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۸۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین فیلم آکوامن با عبور از فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) رسما به پرفروش‌ترین فیلم در مجموعه فیلم‌های اقتباس شده از دنیای کمیک DC در سراسر جهان تبدیل شده است. علاوه بر این، فیلم The Trench (ترنچ) که یک فیلم فرعی براساس موجودات شرور فیلم آکوامن است، نیز در دست ساخت است که نوآ گاردنر و آیدن فیتزجرالد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اسپین آف آکوامن را نیز بر عهده دارند.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قابل انتظار است که بیشتر این بازیگران در فیلم Aquaman 2 نیز بازگردند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده