نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

بازیگر شخصیت آلیس در سریال Batwoman مشخص شد

ریچل اسکارستن که سابقه نقش‌آفرینی در آثار دی سی را دارد، به‌عنوان بازیگر شخصیت شرور آلیس در مجموعهٔ تلویزیونی Batwoman شبکه CW انتخاب شد.

ماه تیر امسال بود که شبکه CW ساخت سریال Batwoman (بت وومن) را تأیید کرد. این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود و این شخصیت برای اولین‌بار در کراس اور Elseworlds در دنیای سینمایی Arrowverse (اروورس) معرفی خواهد شد. مراحل تولید و ساخت سریال بت وومن به‌خوبی پیش‌ می‌رود و حال در خبری جدید، آنتاگونیست اصلی داستان این مجموعهٔ تلویزیونی معرفی شد؛ ریچل اسکارستن که سابقه نقش‌آفرینی در سریال Birds of Prey (پرندگان شکاری) شبکه The WB را در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ در کارنامه دارد و در آنجا نقش شخصیت دینا ردموند را ایفا می‌کرد، قرار در مجموعهٔ تلویزیونی جدید شبکه CW، نقش شخصیت آلیس، اصلی‌ترین دشمن کیت کین، ملقب به بت‌وومن را ایفا کند.

طبق گزارش سایت دِدلاین، بازیگر فیلم‌هایی چون Fifty Shades of Grey (پنجاه طیف خاکستری)، Molly's Game (بازی مالی) و Jack Brooks: Monster Slayer (جک بروکز: شکارچی هیولا) و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی Flashpoint (فلش‌پوینت)، Beauty & the Beast (دیو و دلبر) و Reign (حکومت)، قرار است نقش شخصیت آلیس را که شخصیتی بسیار شرور است و رهبریت گروهی با نام Wonderland Gang را که خود با الهام از داستان «آلیس در سرزمین عجایب» لوئیس کارول به وجود آورده است در دست دارد، بر عهده داشته باشد و دشمن اصلی بت‌وومن خواهد بود. در داستان‌های کمیک Batwoman، شخصیت آلیس در واقع خواهر دوقلوی کیت کین بوده و نام واقعی وی، الیزابت است، اما بعید به نظر می‌رسد در مجموعهٔ تلویزیونی شبکه CW، آن خط داستانی کامل حفظ شود و تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

Rachel Skarsten

روبی رز قرار است نقش کیت کین ملقب به بت‌ وومن را در سریال Batwoman بازی کند. گفتنی است حضور سه بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌های کلیدی در قسمت پایلوت این سریال تأیید و اعلام شده است. طبق خبری که دِدلاین منتشر کرده بود، مگان تندی با سابقه بازی در سریال Teen Wolf (تین ولف)، کامروس جانسون با سابقه بازی در سریال Luke Cage (لوک کیج) و نیکول کانگ با سابقه بازی در سریال You (شما)، سه بازیگری هستند که به روبی رز در قسمت پایلوت سریال Batwoman اضافه‌ شده‌اند. تندی قرار است نقش شخصیتی به‌نام سوفی مور را بازی کند که این شخصیت سابقهٔ دوستی و ارتباط نزدیک با کیت کین در دنیای کمیک را داشته است. نقش او به مأمور امنیتی یک شرکت خصوصی توصیف شده که یکی از سرسخت‌ترین محافظان شهر گاتهام نیز است. سوفی با اینکه با نیش و کنایه صحبت می‌کند و طمع‌کار است، اما بخش روشن او توسط کین بیدار شده است.

شخصیت آلیس که شخصیتی بسیار شرور است و رهبریت گروهی با نام Wonderland Gang را که خود با الهام از داستان «آلیس در سرزمین عجایب» لوئیس کارول به وجود آورده است بر عهده دارد، دشمن اصلی بت‌وومن خواهد بود

جانسون قرار است نقش شخصیتی به نام لوک فاکس را بازی کند که او در واقع پسر لوشیوس فاکس،‌ یکی از کسانی که به بتمن در طراحی و ساخت لباس و تجهیزات کمک می‌کند، است. لوک، بتمن را محافظ همه چیز در گاتهام می‌داند و برای او یک نماد بزرگ است و او همچنین متوجه می‌شود که شهر نیاز به یک قهرمان جدید دارد. او در دنیای کمیک به شخصیت بت وینگ نیز تبدیل شده بود.

در نهایت کانگ قرار است نقش خواهر خوانده کیت را که مری همیلتون نام دارد در سریال Batwoman بازی کند. او شخصیتی پرهیجان، پرتحرک، پرحرف و یک عامل تأثیر گذار در شخصیت کیت است که در واقع به نظر می‌رسد نقطه مقابل او است، اما بیش از آنچه که مری فکرش را می‌کند به کیت شباهت دارد.

رولاین درایز، نویسنده و تهیه‌کننده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام)، به‌عنوان شورارنر، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ اجرایی در سریال Batwoman حضور خواهد داشت. دیوید نوتر نیز وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی این سریال از دنیای دی سی (DC) را بر عهده دارد، اما هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده