نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

تاریخ اکران فیلم Monster Hunter تایید شد

کمپانی اسکرین جمز که زیر مجموعه کمپانی سونی پیکچرز است، تاریخ اکران فیلم Monster Hunter را تایید و اعلام کرد. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و به نقل از وب‌سایت ددلاین، کمپانی اسکرین جمز که زیر مجموعه گروه سونی پیکچرز است، رسما اعلام کرد که فیلم Monster Hunter (مانستر هانتر) قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود. این فیلم لایو اکشن اقتباسی از مجموعه بازی‌های محبوبی به همین نام است که توسط کمپانی کپکام تولید و منتشر می‌شود. فیلمبرداری و تولید فیلم Monster Hunter تنها در طول سه ماه انجام شده که از اوایل ماه اکتبر آغاز و تا اواخر ماه دسامبر فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر کیپ‌ تاون در آفریقای جنوبی انجام شده است. با این حال و با توجه به مراحل پس از تولید نسبتا طولانی این فیلم، قابل انتظار است که بخش‌هایی از این فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شود.

فیلم Monster Hunter قرار است داستان دو شخصیت از دنیاهای مختلف را روایت کند که باید برای مبارزه با هیولاها و زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند. کارگردان پل دبلیو. اس. اندرسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) و مجموعه فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این اقتباس سینمایی از این مجموعه بازی را بر عهده داشته است. میلا یوویچ، تونی جا، تی.آی.، ران پرلمن، دیه‌گو بونتا، مگان گود، جاش هلمن و ام‌سی جین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Monster Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندرسون و یوویچ پیش از این در مجموعه فیلم Resident Evil با یکدیگر همکاری کرده بودند.

ماه آبان امسال اولین تصاویر فیلم Monster Hunter منتشر شده بود. بازی Monster Hunter: World آخرین بازی از مجموعه بازی Monster Hunter است که سال گذشته برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد که این بازی توانست جوایز بسیاری را نیز دریافت کند. همچنین تا به امروز بیش از ۱۱ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده