نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

همکاری دوباره تام هنکس و پل گرینگرس در فیلم News of the World

تام هنکس و پل گرینگرس قرار است بار دیگر در فیلم News of the World با یکدیگر همکاری کنند.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم در حال ساخت یک فیلم با موضوع دوران پس از جنگ داخلی آمریکا با نام News of the World (اخبار جهان) است که تام هنکس، بازیگر فیلم The Post (پست) نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد و پل گرینگرس، کارگردان فیلم 22July و فیلم Jason Bourne (جیسون بورن)، نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این فیلم براساس یک رمان به همین نام اثر پولت جیلس که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، ساخته می‌شود. لوک دیویس، نویسنده نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lion (شیر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم News of the World را بر عهده دارد. این فیلم پس از فیلم Captain Phillips (کاپیتان فیلیپس)، دومین همکاری مشترک هنکس و گرینگرس خواهد بود که این فیلم در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شود.

اتفاقات فیلم News of the World در روزهای پس از جنگ داخلی آمریکا جریان دارد؛ این فیلم قرار است داستان یک گوینده خبر به نام کید را دنبال کند که همسر خود را از دست داده و به تگزاس سفر می‌کند تا اخبار جهان را به مردم محلی بگوید. کید در ادامه برای کمک به یک دختر یتیم که والدینش توسط بومیان آمریکا کشته شده‌اند، استخدام می‌شود تا او این دختر را به آخرین بستگان باقی مانده‌اش که در سن آنتونیو زندگی می‌کنند، برساند. آن‌ها این ماجراجویی را باید از سرزمین‌های خطرناک انجام دهند و در طول آن یک پیوند نزدیک بین آن‌ها شکل می‌گیرد که باعث می‌شود تا جدایی از این دختر برای کید سخت شود و او تصمیم بگیرد که به این دختر بگوید که آخرین بستگانش تمایلی به قبول او ندارند و او به دنبال اجرا کردن این برنامه پلیدانه است.

هنکس در سال  ۲۰۱۹ فیلم‌هایی چون انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) و فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) را در نوبت اکران دارد که این دو فیلم قرار است به ترتیب در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) و در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شوند. همچنین فیلم 22 جولای جدیدترین فیلم گرینگرس است که در سال گذشته میلادی منتشر شد و نقدهای مثبتی را نیز دریافت کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده