نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

ساخت فیلم World War Z 2 متوقف شد

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی پارامونت ساخت فیلم World War Z 2 را متوقف کرده و این پروژه احتمالا کاملا لغو شده است.

در سال ۲۰۱۳، فیلم World War Z (ورلد وار زد) به کارگردانی مارک فورستر، به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۵۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت دنباله این فیلم را تایید کرد که تا به امروز تیم تولید آن بارها عقب افتاده است. سال گذشته بود که پارامونت اعلام کرد که دیوید فینچر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Seven (هفت)، فیلم Fight Club (باشگاه مشت‌زنی) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه کارگردانی فیلم World War Z 2 (ورلد وار زد ۲) را بر عهده گرفته و برد پیت برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم باز خواهد گشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار بود در طول امسال انجام شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که آینده این مجموعه بار دیگر تاریک شده است.

Fincher-II

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، منابع نزدیک به پارامونت گزارش داده‌اند که مراحل تولید فیلم World War Z بخاطر مشکلات بودجه متوقف شده است و مشخص نیست که تولید این فیلم در چه زمانی از سر گرفته می‌شود یا خیلی ساده‌تر این پروژه کاملا لغو شده است. با این حال، این اولین مشکل قسمت دوم فیلم World War Z از زمان تایید ساخت آن نیست، اما به نظر می‌رسد که این فیلم با بزرگترین مشکل خود تا به امروز مواجه شده است. در ابتدا خوان آنتونیو بایونا قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما او این پروژه را برای کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) ترک کرد تا ساخت این فیلم متوقف شود.

در ادامه فینچر وظیفه کارگردانی فیلم World War Z 2 را بر عهده گرفت که قرار بود فیلمبرداری و تولید این فیلم از بهار یا تابستان ۲۰۱۹ آغاز شود که در حال حاضر به نظر می‌رسد که این پروژه لغو شده است. فیلم World War Z اقتباسی از رمانی به همین نام اثر مکس بروکس است که اقتباس چندان وفاداری نیز به منبع اقتباس نبوده است. با این حال، قسمت اول این فیلم نیز با مشکل بودجه مواجه بوده و فیلمبرداری دوباره بسیار گسترده بودجه این فیلم را بسیار بالا برد که رقم دقیق آن تا به امروز مشخص نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده