نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

آنیا تیلور نقش اصلی فیلم ترسناک Last Night in Soho را ایفا می‌کند

آنیا تیلور جوی رسما به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم جدید ادگار رایت که Last Night in Soho نام دارد، انتخاب و معرفی شده است.

اوایل این ماه بود که فیلم جدید ادگار رایت رسما تایید و اعلام شد. پروژه جدید او قرار است یک فیلم وحشت روان‌ شناختی و دلهره آور مثل فیلم Don't Look Now (حالا نگاه نکن) به کارگردانی نیکلاس روگ و فیلم Repulsion (انزجار) به کارگردانی رومن پولانسکی باشد. اتفاقات فیلم جدید رایت در شهر لندن و محله سوهو جریان دارد و شخصیت اصلی پروژه جدید وی یک زن خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از پروژه جدید رایت منتشر شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آنیا تیلور جوی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم The Witch (جادوگر)، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید)، فیلم Thoroughbreds (تروبردز)، فیلم Split (شکاف) و فیلم Glass (گلس) که به‌تازگی در فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) نیز به ایفای نقش پرداخته است، قرار است نقش اصلی فیلم جدید ادگار رایت را بازی کند.

ادگار رایت

فیلم ترسناک ادگار رایت Last Night in Soho (دیشب در سوهو) نام دارد و فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان سال ۲۰۱۹ در لندن آغاز خواهد شد. با این حال، جزئیات بیشتری از جمله خلاصه داستان و اتفاقات این فیلم و همچنین زمان اکران آن منتشر نشده است. همچنین فیلم Last Night in Soho هنوز ناشری ندارد و طی ماه‌های آینده رایت باید به دنبال فروش حق پخش فیلم باشد. علاوه بر این، رایت وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته که کریستی ویلسون-کنز، نویسنده سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، به او در نوشتن فیملنامه این فیلم کمک خواهد کرد.

همچنین رایت در حال کار روی دنباله فیلم Baby Driver (بیبی درایور) نیز است که او اخیرا تایید کرده که مراحل ساخت این فیلم همچنان ادامه دارد و او اولین پیش نویس فیلم نامه آن را نیز آماده کرده است. طبق گفته رایت، در دنباله این فیلم داستان‌های بیشتری برای گفتن با شخصیت‌های کاملا جدید وجود دارد که ظاهرا در دنباله این فیلم قرار است شاهد صحنه‌های اکشن و مرگ‌های بیشتری هم باشیم. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده