// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

پخش بازسازی سریال The Twilight Zone از فروردین ماه آغاز می‌شود

شبکه CBS اعلام کرد پخش بازسازی سریال The Twilight Zone که توسط جوردن پیل در دست ساخت است، از آوریل (فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.

شبکه CBS زمان آغاز پخش بازسازی سریال The Twilight Zone را اعلام کرد. دو قسمت نخست این مجموعه تلویزیونی روز دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ پخش می‌شود و از ۲۲ فروردین هم به صورت هفتگی پخش سریال از طریق CBS All Access ادامه می‌یابد. کمپانی Monkeyaw که متعلق به جوردن پیل، کارگردان فیلم Get Out است، کار ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را بر عهده دارد.

مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون Sons of Anarchy ،Daredevil و The Defenders، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و ساخت بازسازی The Twilight Zone را عهده‌دار است. همچنین چندی پیش تایید شد که سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال نقش خواهد داشت. از سایر عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی می‌توان به آیک بارینهولتز، جان چو، الیسن تولمن، جیکوب ترمبلی و تیسا فارمیگا اشاره کرد.

در مورد موضوعات قسمت‌های این سریال آنتولوژی تنها می‌دانیم قرار است شاهد بازسازی قسمت «The Wunderkind» باشیم؛ قسمتی که به نسخه کلاسیک منطقه نیمه‌روشن مربوط می‌شود. تیم سازنده تا زمان نوشتن این خبر اطلاعات بیشتری در این خصوص با مخاطبانشان به اشتراک نگذاشته‌اند. 

سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت که موفق به دریافت دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب شد. این سریال دو بار، یعنی در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشت. علاوه بر این، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این مجموعه تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت. نسخه کلاسیک این سریال از داستان‌هایی کوتاه تشکیل شده بود که بیش از هر چیزی ذهن مخاطب را درگیر خود می‌کرد؛ مجموعه تلویزیونی نیمه‌روشن طیف گسترده‌ای از اتفاقات علمی تخیلی و فراطبیعی را پوشش می‌داد که بعضا برای انسان‌های معمولی رخ داده بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده