نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

خاویر باردم به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune پیوست

خاویر باردم، بازیگر برنده جایزه اسکار، به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنو اضافه شده است.

ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) اثر جدید دنی ویلنو خواهد بود؛ ویلنو کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، است که قصد دارد این فیلم علمی تخیلی را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت، کارگردانی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم پر ستاره تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، خاویر باردم،  بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم No Country for Old Men (جایی برای پیرمردها نیست)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیتی به نام استیلگار (Stilgar) را در این فیلم بازی کند که رهبر قبیله بومی سیاره آراکیس به نام فرمن (The Fremen) است.

چانی دیگر عضو این قبلیه است که زندیا نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت و او دست راست زن استیلگار است. زمانی که پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی، به سیاره آراکیس می‌آید، فرمن‌ها او را به چشم یک ناجی می‌بینند. علاوه بر باردم، تیموتی شالامی در نقش پاول آترییدز، ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، اسکار آیزاک در نقش دوک لیتو آترییدز، استلان اسکارشگورد در نقش بارون هارکونن‌، زندیا در نقش چانی، دیو باتیستا در نقش گلسو ربان ملقب به بیست و شارلوت رمپلینگ در نقش مادر روحانی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در ریبوت فیلم Dune تایید و اعلام شده است. 

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، به‌همراه جان اسپیتز، نویسنده فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و دنی ویلنو وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای اکران ریبوت فیلم Dune اعلام نشده و همچنین هنوز ناشر این فیلم نیز انتخاب و معرفی نشده است. کمپانی فیلمسازی لجندری پیکچرز وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارد و فیلمبرداری و تولید این فیلم به زودی آغاز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده