// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷

سریال Shameless برای فصل دهم تمدید شد

شبکه شوتایم رسما سریال Shameless را برای فصل دهم تمدید کرد تا این مجموعه تلویزیونی به نخستین سریال این شبکه تبدیل شود که تعداد فصل‌هایش دو رقمی می‌شود!

در نیمه فصل نهم سریال Shameless کامرون مانهن اعلام کرد دیگر در این اثر ایفای نقش نخواهد کرد و یک هفته پیش از آغاز پخش فصل نهم، امی رسوم هم رسما کنارگیری خود از تیم بازیگری Shameless را اعلام کرده بود، اما شوتایم ضمن تمدید این مجموعه تلویزیونی، تایید کرده مانهن برای فصل دهم باز می‌گردد.

امی رسوم پس از ترک کردن سریال، در فیسبوک خود نوشت:

من می‌دانم که شما بدون من به کار خود ادامه خواهید داد. هنوز داستان بسیار زیادی از خانواده گلکر برای روایت وجود دارد. من همیشه در کنار خانواده‌ام خواهم بود. به رفتن من فکر نکنید و اینگونه به مسئله نگاه کنید که انگار من به یک خیابان پایین‌تر نقل مکان کرده‌ام.

نظر شما در مورد صحبت‌های رسوم چیست؟ آیا فکر می‌کنید داستان Shameless پتانسیل این را دارد که بیش از این ادامه پیدا کند؟ پس از پایان فصل نهم برخی از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند بهتر است شوتایم به کار سریال Shameless خاتمه بدهد؛ زیرا این ماجراجویی کمدی-درام تقریبا به انتهای راه خود رسیده است، اما به نظر تیم سازنده چنین نظری ندارند و در سال ۲۰۱۹ با فصل دهم به تلویزیون باز می‌گردند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده