نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ اکران انیمیشن DC Super Pets مشخص شد

کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکز از ساخت انیمیشن DC Super Pets خبر دادند و تاریخ اکران آن را اعلام کردند.

به‌تازگی کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران دو فیلم جدید از دنیای دی سی (DC) را که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شوند تایید و اعلام کرده است؛ طبق آن، فیلم The Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز، برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) شده است که بن افلک دیگر قرار نیست در این فیلم به ایفای نقش بپردازد و تمرکز این فیلم روی بروس وین جوان خواهد بود که در آینده بازیگر آن معرفی خواهد شد. در ادامه برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود و مشغول مذاکرات با جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، برای کارگردانی این فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک انیمیشن سینمایی از مجموعه DC نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ تولید و اکران شود. 

تابستان امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی از انیمیشن DC Super Pets (دی‌سی سوپر پتز) است. جرد استرن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد و این انیمیشن قرار است داستان و ماجراجویی گروهی از شخصیت‌های مجموعه DC که به شکل حیوانات هستند، را دنبال کند. استرن پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن) را در کارنامه خود داشته و با مجموعه DC آشنایی دارد. حال کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که انیمیشن DC Super Pets برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن DC Super Pets در دسترس نیست، اما به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، تمرکز این انیمیشن روی گروهی از قهرمانان و شخصیت‌‌های منفی دنیای DC به شکل حیوانات خواهد بود که به نظر می‌رسد هدف آن کودکان و افراد با سن پایین باشد. برادران وارنر در تابستان امسال انیمیشن Teen Titans Go! To the Movies (تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند) را اکران کرد و قابل پیش بینی است که انیمیشن DC Super Pets از الگوی این انیمیشن پیروی کند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده