نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

حضور اسکار آیزاک و زندیا در ریبوت فیلم Dune تایید شد

اسکار آیزاک و زندیا در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با لجندری پیکچرز برای حضور در ریبوت فیلم Dune هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) تایید و اعلام شده است. در ابتدا ورایتی اعلام کرد که اسکار آیزاک، بازیگر نقش پو دامرون در سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی فیلمسازی لجندری پیکچرز برای حضور در این فیلم است. علاوه بر آیزاک، کولایدر در خبری اختصاصی اعلام کرد که زندیا، بازیگر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، دیگر بازیگری است که در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم Dune است. در این فیلم آیزاک و زندیا به تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، استلان اسکارشگورد و دیو باتیستا اضافه شده‌اند که مدتی پیش به جمع این بازیگران شارلوت رمپلینگ، بازیگر نامزد جایزه اسکار نیز اضافه شده بود.

زندیا

ورایتی در ادامه اضافه کرد که آیزاک قرار است نقش پدر شخصیت پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی را در فیلم Dune بازی کند و گفته می‌شود که زندیا نیز نقش معشوقه این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، کارگردانی بازسازی فیلم Dune را بر عهده خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، به‌همراه جان اسپیتز، نویسنده فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و دنی ویلنو وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد.

ویلنو بیشتر برای کارگردانی فیلم های علمی تخیلی نیز تحسین شده بود و برای کارگردانی فیلم Arrival نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. هنوز تاریخی برای اکران ریبوت فیلم Dune که فعلا دارای ناشری نیز نیست، اعلام نشده است. فیلم Dune اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت است. پیش از این یک اقتباس سینمایی از این رمان توسط دیوید لینچ و با بازی کایل مک‌لاکلن، ماکس فون سیدو، شان یانگ و پاتریک استوارت، تولید شد و در سال ۱۹۸۴ به روی پرده‌های سینما رفت که با استقبال سرد تماشاگران و منتقدان مواجه شد. 


منبع Collider IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده