// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

آنجلینا جولی به فیلم Those Who Wish Me Dead پیوست

آنجلینا جولی، کارگردان، نویسنده و هنرپیشه محبوب و سرشناس هالیوود به جمع بازیگران اقتباس سینمایی Those Who Wish Me Dead پیوست.

تیلور شریدان که او را به خاطر نویسندگی و کارگردانی آثاری همچون Wind River و Sicario می‌شناسیم، قرار است با اقتباس از کتاب Those Who Wish Me Dead، نوشته مایکل کوریتا، ساخت یک فیلم سینمایی را بر اساس این رمان تقریبا محبوب و موفق کلید بزند.

کتاب «کسانی که آرزو دارند من بمیرم» ماجرای یک پسر ۱۴ را ساله را روایت می‌کند که شاهد یک قتل وحشیانه بوده و حالا به واسطه برنامه حفاظت از شاهدان تحت مراقبت نامحسوس پلیس است. در کتاب، قاتلان قصد دارند این پسر را به قتل برسانند و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت در فیلم Those Who Wish Me Dead شاهد صحنه‌های تعقیب و گریز زیادی باشیم. 

استودیوهای Bron Studios و Film Rites مسئولیت تولید و بازاریابی فیلم Those Who Wish Me Dead را برعهده خواهند داشت. با توجه به اینکه شریدان هم‌اکنون درگیر ساخت یک سریال جدید است و Born Studis نیز در ساخت فیلم مورد انتظار Joker نقش دارد، احتمالا پروسه ساخت «کسانی که آرزو دارند من بمیرم» تا چند ماه دیگر به طور جدی و متمرکز آغاز نشود.

آنجلینا جولی را به عنوان بازیگر، آخرین بار در سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم خودش، یعنی By the Sea دیدیم. طی سال‌های اخیر او تنها به عنوان صداگذار شخصیت ببری (Tigress) در انیمیشن Kung Fu Panda 3 ایفای نقش کرده است، اما به نظر به واسطه این فیلم و Maleficent 2 به زودی شاهد بازگشت جولی به سینماها خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده