نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تایید نمایش اولین تریلر فیلم Hobs and Shaw در مسابقه Super Bowl

به تازگی اطلاعات جدیدی از نمایش‌هایی که قرار است در مسابقه سوپر بول امسال به نمایش گذاشته شوند، منتشر شده است.

مسابقه سوپر باول (Super Bowl) که مسابقه فینال مسابقات فوتبال آمریکایی است، پر بیننده‌ترین برنامه ورزشی در آمریکا است و این مسابقه هر ساله در آخر هفته اولین هفته ماه فوریه (اواسط ماه بهمن) برگزار می‌شود. حال کمتر از یک هفته به مسابقه امسال باقی مانده است و علاوه بر نمایش تبلیغات تلویزیونی جالب و بامزه، کم کم باید آماده نمایش تریلر و تیزرهای جدید فیلم‌های تابستان سال ۲۰۱۹ در طول این مسابقه باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از اولین نمایش‌‌ یا نمایش جدید فیلم‌های سال ۲۰۱۹ در مسابقه Super Bowl منتشر شده است. سال گذشته بود که اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در طول این مسابقه منتشر شد و بسیاری از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان انتظار داشتند که اولین تریلر قسمت نهم فیلم Star Wars نیز در طول این مسابقه منتشر شود. حال تایید شده که اولین تریلر فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) قرار نیست در طول این مسابقه منتشر شود و والت دیزنی زمان دیگری که احتمالا مراسم جنگ ستارگان ۲۰۱۹ خواهد بود، را برای انتشار آن در نظر گرفته است.

Star Wars: The Last Jedi

با این حال، کمپانی یونیورسال پیکچرز در نظر دارد تا اولین تریلر فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) را در طول مسابقه سوپر باول امسال منتشر کند. دیزنی نیز قرار است حضور پر رنگی را در مسابقه Super Bowl داشته باشد، اما اطلاعات زیادی از تعداد نمایش‌ها و فیلم‌هایی که قرار است نشان داده شود، منتشر نشده است. با این حال، پیش بینی می‌شود که در طول این مسابقه شاهد انتشار نمایش جدیدی از فیلم‌هایی چون فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، فیلم Dumbo (دامبو)، فیلم Aladdin (علاالدین) و انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) باشیم، اما ممکن است همه این فیلم‌ها را در سوپر باول نبینیم و در نهایت ممکن است دو تا سه تریلر کوتاه جدید از این فیلم‌ها نمایش داده شود. با این حال، گفته می‌شود که امسال بزرگ‌ترین حضور دیزنی در سوپر باول خواهد بود. 

Avengers: Endgame

کمپانی پارامونت پیکچرز نیز در سوپر باول امسال دارای برنامه است و این کمپانی در نظر دارد تا نمایش جدیدی از انیمیشن Wonder Park (پارک سحرآمیز) را در طول این مسابقه منتشر کند. همچنین کمپانی فاکس قرن بیستم نیز قرار است در این مسابقه حضور داشته باشد و به نظر می‌رسد که فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) و فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) گزینه آن‌ها برای نمایش در این مسابقه فوتبال آمریکایی خواهد بود. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر و سونی پیکچرز نیز در مسابقه Super Bowl نیز حضور نخواهند داشت و بدین ترتیب نباید منتظر نمایش جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) یا فیلم Shazam (شزم) باشیم. کمپانی‌های دیگری مثل لاینزگیت نیز هنوز تصمیمی نگرفته‌اند و گفته می‌شود شبکه نتفلیکس (Netflix) ممکن است با یک غافلگیری بزرگ دیگر در این مراسم حضور داشته باشد.

مسابقه سوپر باول ۲۰۱۹ بامداد دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده