نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

انتشار فیلم Doom تا پاییز 2019 عقب افتاد

کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که برای کار بیشتر روی جلوه‌های ویژه فیلم Doom، انتشار آن تا پاییز ۲۰۱۹ عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت ریبوت فیلم Doom (رستاخیز) منتشر شده است. طبق خبری که Dread Central منتشر کرده، استودیوی یونیورسال ۱۴۴۰ که وظیفه ساخت تولیدات محصولات خانگی کمپانی یونیورسال پیکچرز را بر عهده دارد، اعلام کرد که انتشار این فیلم تا پاییز سال ۲۰۱۹ عقب افتاده است. با این حال، این تاخیر برای تغییرات در فیلم یا فیلمبرداری دوباره داده نشده و دلایل دیگری برای آن عنوان شده است. یونیورسال اعلام کرد که احساس آن‌ها نسبت به فیلم Doom بسیار مثبت است و این تاخیر چند ماهه برای دادن زمان بیشتر به سازندگان این فیلم بوده تا زمان بیشتری را برای کار روی جلوه‌های ویژه فیلم در اختیار داشته باشند. این استودیو در نظر دارد تا طبق گفته خودشان، جلوه‌های ویژه دنیای جهنم فیلم فوق العاده به تصویر کشیده شود.

با این حال، قرار نیست تغییری در داستان یا اکشن سکانس جهنم فیلم داده شود و هدف استودیو حمایت از دیدگاه سازندگان فیلم در مورد این صحنه‌ها و نحوه به تصویر کشیدن آن در طول فیلم است. نینا برگمن، یکی از بازیگران فیلم Doom نیز پس از انتشار این خبر، با انتشار توییتی در صفحه خود در توییتر اعلام کرد که این فیلم در پاییز ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. او نقش شخصیتی به‌نام کارلی را در این فیلم لایو اکشن بر عهده دارد. علاوه بر برگمن، ایمی منسون در نقش جوآن دارک، لوک آلن-گیل در نقش دکتر بنت استون، دومینیک مافام، جما مور، لوئیس ماندیلور و کلیتون آدامز، دیگر بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Doom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تونی گیگلیو، کارگردان فیلم S.W.A.T.: Under Siege، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Doom را بر عهده داشته است. به نظر می‌رسد که این فیلم که اقتباسی از بازی Doom است، در نهایت قرار است تنها به صورت نسخه خانگی و دیجیتالی در بازار منتشر شود، اما امکان فروش حق پخش این فیلم به شبکه‌‌های استریم نیز وجود دارد. پیش از این در سال ۲۰۰۵ فیلم Doom با بازی دواین جانسون، به روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار ضعیف، در گیشه نیز عملکرد بسیار ضعیفی را داشت و به یک شکست بزرگ در گیشه تبدیل شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده