نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

فرزند گاندولفینی در فیلم پیش درآمد The Sopranos حضور خواهد داشت

مایکل گاندولفینی، پسر جیمز گاندولفینی فقید، قرار است نقش دوران جوانی تونی سوپرانوی معروف را ایفا کند.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین سینما (New Line Cinema) در حال ساخت یک فیلم پیش درآمد براساس سریال The Sopranos (سوپرانوز) هستند و این فیلم قرار است The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) نام داشته باشد. چند روز پیش بود که حضور دو بازیگر جدید در این فیلم تأیید و اعلام شد. طبق خبری که ‌سایت وِرایتی منتشر کرده بود، جان برنتال، بازیگر سریال The Punisher (پانیشر) و ویرا فارمیگا، بازیگر فیلم The Conjuring (احضار روح) به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شدند. بیلی مگنوسن و کوری استول دو بازیگر دیگری هستند که قرار است در این فیلم نقشی را بر عهده داشته باشند.

آخرین نقش‌آفرینی بیلی مگنوسن مربوط به فیلم Ingrid Goes West (انگرید به غرب می‌رود) می‌شود که در این فیلم درام و کمدی وی نقش شخصیت نیکی اسلوآن را بر عهده داشت. از دیگر فیلم‌های معروف وی می‌توان به Into the Woods (به‌سوی جنگل)، Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها) و The Big Short (رکود بزرگ) اشاره داشت. وی در فیلم Game Night (بازی شب) به کارگردانی جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین نیز نقشی را بر عهده داشت و همچنین در جمع بازیگران فیلم لایو اکشن Aladdin (علاءالدین) گای ریچی نیز حضور دارد. کوری استول نیز بازیگری باسابقه در سینمای هالیوود است و از فیلم‌هایی که این هنرپیشه آمریکایی در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به Midnight in Paris (نیمه‌شب در پاریس)، The Bourne Legacy (میراث بورن)، Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، First Man (نخستین انسان) و Decoding Annie Parker (رمزگشایی آنی پارکر) اشاره داشت.

Sopranos

حال طبق گزارش جدید سایت دِدلاین، مایکل گاندولفینی، فرزند بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی سینمای هالیوود یعنی جیمز گاندولفینی فقید، بعد از مصاحبه‌ای سختگیرانه از سوی سازندگان، برای ایفای نقش شخصیت تونی سوپرانوی جوان انتخاب شد و قرار است پا در جایگاه پدرش بگذارد. طبق این گزارش، مایکل گاندولفینی سابقهٔ حضور جلوی دوربین را دارد و می‌تواند رفتار و حرکات پدر خود را به‌خوبی تقلید کند و اگر این‌طور باشد، چه انتخابی بهتر از وی برای بازی در نقشی که جیمز گاندولفینی آن را در تاریخ تلویزیون ماندگار کرد.

مایکل گاندولفینی در رابطه با انتخابش برای بازی در نقش تونی سوپرانوی جوان چنین گفت:

بسیار افتخار می‌کنم که قرار است میراثی را که پدرم برجای گذاشت، ادامه دهم و راه وی را در پیش بگیرم و پا در جایگاه شخصیتی چون تونی سوپرانو بگذارم. بسیار هیجان‌زده و خوشحالم که فرصت همکاری با دیوید چیس و کمپانی سازندهٔ فیلم The Many Saints of Newark را به دست آورده‌ام.

بسیار هیجان‌زده و خوشحالم که فرصت همکاری با دیوید چیس و کمپانی سازندهٔ فیلم The Many Saints of Newark را به دست آورده‌ام و قرار است راه پدرم را ادامه دهم

اتفاقات فیلم The Many Saints of Newark در دههٔ ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک جریان دارد. فیلم پیش‌ درآمد مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos با عنوان رسمی The Many Saints of Newark روی پردهٔ سینما خواهد رفت و چهار ماه پیش نیز اعلام شد آلن تیلور که برای فعالیت در پروژه تولید سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال Lost (لاست)، فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و همچنین فیلم Terminator Genisys (نابودگر: جنسیس) شناخته شده، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. فیلم پیش درآمد The Many Saints of Newark قرار است برخی حفره‌های داستانی مهم مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos را برای بینندگان این سریال روشن سازد و از همین رو سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای انجام این امر، شخصیت‌های جدیدی را نیز به داستان کلی این مجموعه اضافه کنند. تیلور پیش از این کارگردانی ۹ قسمت از سریال The Sopranos نیز بر عهده داشته بود و به خوبی با این مجموعه آشنایی دارد. دیوید چیس، خالق و سازنده سریال The Sopranos، به‌همراه لارنس کنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پیش درآمد این مجموعه را نیز بر عهده داشته است.

سریال The Sopranos از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ روی آنتن شبکه HBO رفت و تقریباً ۱۱ سالی از پخش این سریال بی‌نظیر می‌گذرد. اولین قسمت The Sopranos در تاریخ ۱۰ ژانویه سال ۱۹۹۹ روی آنتن رفت و پس از ۸۶ قسمت، سرانجام با پخش قسمت Made in America، در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷، به کار خود پایان داد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده