نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

صحبت‌های رایان رینولدز در مورد قسمت سوم Deadpool

رایان رینولدز، ستاره مجموعه فیلم‌های Deadpool (دِدپول)، گفت که سازندگان برنامه‌های کاملاً متفاوتی برای ساخت قسمت سوم دارند.

قسمت ابتدایی مجموعه ددپول به کارگردانی تیم میلر با افتتاحیه ۱۳۲.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد ۳۶۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فروش عالی با بودجهٔ نه‌چندان زیاد ۵۸ میلیون دلاری به دست آمد که برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی، بودجه‌ای ناچیز به شمار می‌رود. قسمت ابتدایی با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین همراه بود و این امر در کنار فروش خوب سبب شد خیلی زود دستور ساخت دنبالهٔ فیلم توسط سازندگان صادر شود. فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲) که اواخر ماه اردیبهشت امسال اکران شده بود، در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. با این حال، فیلم Once Upon a Deadpool (روزی روزگاری یک دِدپول) که نسخه‌ٔ متفاوت دنباله فیلم Deadpool (دِدپول) روی پرده‌ٔ سینما رفته است و درجه سنی این فیلم از درجه سنی بزرگسال (R) به PG-13 تبدیل شده بود، تنها ۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرده است. موفقیت فیلم Deadpool 2 تنها به گیشه محدود نشده است و این فیلم توانست رضایت تماشاچیان را نیز به همراه داشته باشد و از سینما اسکور نمرهٔ عالی A را دریافت کند. این نمره نشان می‌دهد که طرفداران فیلم ابتدایی، همچنان از شخصیت پرحرف ددپول با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و شوخی‌ها و خشونت‌های وی و دوستانش در دنبالهٔ این مجموعه راضی هستند. همهٔ این عوامل دست به دست هم دادند و باید خیلی زود منتظر ساخت قسمت سوم این مجموعهٔ قهرمانی/ضدابرقهرمانی محبوب باشیم.

Deadpool

رایان رینولدز در مصاحبه‌ای جدید با سایت وِرایتی فاش ساخت که مراحل تولید و ساخت قسمت سوم مجموعه «ددپول» آغاز شده است، با این حال وی اطلاعات بیشتری از داستان و جزئیات آن را با طرفداران در میان نگذاشت، ولی به این نکته اشاره کرد که فیلم سوم برخلاف آن چیزی است که معمولاً از فیلم‌های دنباله‌دار موفق انتظار می‌رود و با اثری کاملاً متفاوت روبه‌رو هستیم. وی در این رابطه چنین گفت:

به دنبال این هستیم که راه کاملاً متفاوتی را در پیش بگیریم، اغلب موارد تغییر دادن شخصیت‌ها یا ریبوت یک مجموعه پس از قسمت چهارم اتفاق می‌افتاد که خب دیگر دیر است.

شخصیت دِدپول با بازی رایان رینولدز، قرار است در فیلم X-Force (ایکس-فورس) بازگردد. شخصیت کیبل با بازی جاش برولین و دومینو با بازی زازی بیتز هم قرار است در این فیلم حضور داشته باشند. درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که این فیلم در نهایت ساخته می‌شود یا پروژه ساخت آن متوقف خواهد شد. فیلم X-Force دنباله‌ای برای Deadpool 2 خواهد بود. ایکس فورس نام یکی از خشن‌ترین گروه‌های جهش‌یافته دنیای مارول است که اولین حضور آن به چپتر صدم مجموعه کمیک‌های New Mutants در آوریل ۱۹۹۱ بازمی‌گردد. با این حال در خبرهایی اعلام شده است که کارگردانی قسمت سوم مجموعهٔ «دِدپول» به درو گادرد سپرده شده است؛ درو گادرد اخیراً کارگردانی Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ال‌رویال) را در کارنامه دارد که با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد.

به دنبال این هستیم که راه کاملاً متفاوتی را در پیش بگیریم، اغلب موارد تغییر دادن شخصیت‌ها یا ریبوت یک مجموعه پس از قسمت چهارم اتفاق می‌افتاد که خب دیگر دیر است

کارگردانی قسمت دوم فیلم Deadpool بر عهدهٔ دیوید لیچ بود؛ دیوید لیچ در سال ۲۰۱۴ با کارگردانی قسمت اول فیلم John Wick (جان ویک)، اولین تجربهٔ کارگردانی خود را تجربه کرد و در واقع وی دستیار اصلی چاد استاهلسکی بود. او سپس فیلم جاسوسی Atomic Blonde (بلوند اتمی) را با حضور شارلیز ترون ساخت که این فیلم با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۹۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. پروژهٔ بعدی این کارگردان نیز ساخت فیلم فرعی مجموعهٔ سریع و خشمگین با نقش‌آفرینی دواین جانسون و جیسون استاتهام است که برای اکران در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مردادماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

رایان رینولدز در نقش دِدپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، بیل اسکارشگورد در نقش زایت‌گایست، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Deadpool 2 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده