نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم بعدی ادگار رایت یک فیلم ترسناک روان‌شناختی خواهد بود

ادگار رایت، کارگردان سرشناس بریتانیایی اطلاعات جدیدی از پروژه بعدی خود منتشر کرده که یک فیلم وحشت روان‌شناختی و دلهره آور است.

در حال حاضر ادگار رایت مشغول کار روی یک مستند براساس گروه موسیقی Sparks (اسپارکس) است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه بعدی ادگار رایت تایید و اعلام شده است. در مصاحبه اختصاصی با مجله امپایر، با اینکه رایت نام رسمی این فیلم را اعلام نکرد، اما توضیح داد که فیلم جدید او قرار است یک فیلم وحشت روان‌ شناختی و دلهره آور مثل فیلم Don't Look Now (حالا نگاه نکن) به کارگردانی نیکلاس روگ و فیلم Repulsion (انزجار) به کارگردانی رومن پولانسکی، باشد. رایت در ادامه اضافه کرد که اتفاقات فیلم جدید او قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و شخصیت اصلی پروژه جدید وی یک زن خواهد بود. رایت گفت:

من به تازگی متوجه شده‌ام که هیچ فیلمی درباره مرکز لندن به ویژه بخش سوهو که حدود ۲۵ سال از زندگی خود را در آنجا صرف کرده‌ام، نساخته‌ام. اتفاقات فیلم Hot Fuzz (پلیس خفن) و فیلم Shaun of the Dead (شان می‌میرد)، در مکان‌هایی جریان دارد که شما در آن زندگی می‌کنید. این فیلم درباره محلی در لندن است که من در آن حضور داشتم.

Baby Driver

امپایر در ادامه اضافه کرد که رایت کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم برای شروع در تابستان ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است. همچنین رایت وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته که کریستی ویلسون-کنز، نویسنده سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، به او در نوشتن فیملنامه این فیلم کمک خواهد کرد. با این حال، هنوز حضور هیچ بازیگری در این پروژه تایید و اعلام نشده است و به نظر می‌رسد که این فیلم هنوز ناشری هم ندارد. 

رایت در ادامه اضافه کرد که دنباله فیلم Baby Driver (بیبی درایور) همچنان در دست ساخت قرار دارد و اولین پیش نویس فیلم نامه آن آماده است. او توضیح داد که داستان‌های بیشتری برای گفتن با شخصیت‌های کاملا جدید وجود دارد که ظاهرا در دنباله این فیلم قرار است شاهد صحنه‌های اکشن و مرگ‌های بیشتری هم باشیم. فیلم Baby Driver در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۲۶.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده