نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

تاریخ پیش فروش بلیت های سی و هفتمین جشنواره فجر مشخص شد

به تازگی تاریخ آغاز پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

جشنواره فیلم فجر هرساله یکی از بهترین رویدادهای سینمایی ایران به منظور تماشای فیلم‌های اکران نشده است؛ از همین رو بسیاری از مخاطبان سینما در این رویداد سینمایی حضور پیدا می‌کنند. بنابر اخبار تازه‌ی سینمای ایران، تاریخ آغاز پیش‌فروش بلیت‌های سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر مشخص شده است.

پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ دی ماه در سایت Fajr.cinematicket.org آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ روز دوشنبه اول بهمن ماه، ادامه خواهد داشت. همچنین هر فرد با یک کد ملی می‌تواند ۲ انتخاب داشته باشد و در مجموع ۴ سری بلیت تهیه کند. عزت الله علیزاده، معاون اجرایی سی و هفتمین دوره جشنواره فجر اعلام کرد فیلم‌های امسال به سه گروه سینمای ایران ۱، سینمای ایران ۲ و سینمای ایران ۳ (لیست این گروه‌بندی‌) تقسیم شده‌اند. علیزاده در ادامه چنین گفت:

در هر کدام از تقسیمات فوق الذکر، آثار مستند، کوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. به منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر کدام از آثار سینمایی در موعد مقرر آماده نشود، آثار رزرو، جایگزین خواهد شد.

معاون اجرایی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر درباره اکران سازمانی به شرح زیر سخن گفت:

همچنین نمایندگان سازمان‌ها و نهادها متقاضی می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

عزت الله علیزاده در ادامه درباره چگونگی تحویل بلیت‌ها نیز توضیح داد:

متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌‌های خود را دریافت کنند. افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌‌اند می‌‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (۵ و ۶ بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌­های خود را دریافت کنند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت حتما باید جدول گروه‌بندی فیلم‌ها را بررسی و مطالعه کنند. سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده