نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶

ساخت دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible رسما تایید شد

کمپانی پارامونت پیکچرز رسما از ساخت دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible و بازگشت تام کروز و کریستوفر مک کوری در این دو قسمت خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی پاراموت پیکچرز رسما ساخت دو قسمت جدید این مجموعه اکشن محبوب را تایید و اعلام کرد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) نیز برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این دو قسمت نیز باز خواهد گشت. مک‌کوری نیز با انتشار توییتی جالب در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که ماموریت را پذیرفته است و علاوه بر این، تام کروز بار دیگر قرار است نقش ایتن هانت را در دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible بر عهده داشته باشد و نقش آفرینی کند.

Christopher McQuarrie

به دنبال تحسین منتقدان و استقبال تماشاگران از فیلم Mission Impossible: Fallout، پارامونت ساخت این دو قسمت جدید از مجموعه ماموریت غیر ممکن را تایید کرده است که فیلمبرداری و تولید این دو قسمت به صورت پشت سر هم انجام خواهد شد. همچنین طبق توییت تام کروز، پارامونت در نظر دارد قسمت هفتم فیلم Mission Impossible را در تابستان سال ۲۰۲۱ و قسمت هشتم را در تابستان سال ۲۰۲۲ اکران کند، اما هنوز تاریخ رسمی برای اکران این دو قسمت منتشر نشده است. گفته می‌شود که پارامونت برای جلوگیری از تاثیر فروش این فیلم‌ها روی فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) که قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) اکران شود و تام کروز برای نقش آفرینی دوباره در آن بازگشته، این فاصله یک ساله را ایجاد کرده است.

با اینکه هنوز جدول زمانبندی برای شروع فیلمبرداری و تولید دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible اعلام نشده است، اما ورایتی مدعی شد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد که در آن زمان مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) نیز به پایان رسیده است. فیلم Mission Impossible: Fallout در تابستان امسال به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۷۹۱ میلیون دلار که شامل ۲۲۰.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۷۰.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده