نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

اصغر فرهادی از فیلم‌های بعدی‌اش می‌گوید

اصغر فرهادی در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرد قصد ساخت یک فیلم در ایران و یکی در امریکا را دارد.

اصغر فرهادی یکی از کارگردان‌های نام‌دار سینمای ایران است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، این کارگردان به تازگی در مصاحبه‌ای با «تجربه» درباره برنامه‌ی کاری‌اش در آینده خبر داده است. او در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود به شرح زیر صحبت‌هایی کرد:

هنوز زود است که بگویم کار بعدی چیست. درباره پروژه‌ای دو سال پیش با یک کمپانی امریکایی صحبت کردم و توافقات ساخت آن انجام شده؛ [این پروژه] درباره یک داستان واقعی است که در مطبوعات منتشر شده بود و نویسنده‌ای در حال نوشتن و تحقیق روی آن است. طبق برنامه‌ای که داشته‌ام، میل خودم این است که دو فیلم پشت سر هم بیرون از ایران کار نکنم. الان مشغول نوشتن کاری هستم که اگر بشود از نظر زمانی با پروژه بیرون از ایران هماهنگ کرد، در ایران مشغول آن می‌شوم و بعد سراغ ساخت آن فیلم در امریکا می‌روم. از طرفی دلم می‌خواهد اگر زمان اجازه بدهد بالاخره بعد از سال‌ها یک نمایش روی صحنه ببرم. هنوز زود است با اطمینان بگویم کار بعدی‌ام دقیقا کدام یک است.

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی فیلم اسپانیایی زبان «همه می دانند» است که در کشور اسپانیا جلوی دوربین رفته و اکنون در حال اکران در کشورهای مختلف است. این کارگردان پیش از این فیلم‌هایی مانند «گذشته»، «فروشنده»، «جدایی نادر از سیمین»، «درباره الی» و «چهارشنبه سوری» را جلوی دوربین برده است. فرهادی همچنین برای دو فیلم «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» دوبار برنده‌ی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های اخیر اصغر فرهادی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده