نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

شبکه CW تاریخ شروع پخش سریال‌های بهاری خود را اعلام کرد

شبکه CW تاریخ شروع پخش سریال‌های فصل بهار خود از جمله فصل پایانی سریال iZombie را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW تاریخ شروع پخش سریال‌های فصل بهار خود را تایید و اعلام کرده است. این زمانبندی شامل تاریخ ادامه پخش سریال‌هایی مثل سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) و شروع پخش فصل پایانی سریال iZombie (آی زامبی) و سریال Jane the Virgin می‌شود. این شبکه اعلام کرد که پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Legends of Tomorrow که پخش نیمه اول آن در ماه گذشته به پایان رسید، از روز دوشنبه، ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد و به‌جای آن در روز دوشنبه پخش قسمت‌های باقی مانده فصل دوم سریال Black Lightning (بلک لایتینگ) از تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱ بهمن ۱۳۹۷) از شبکه CW به روی آنتن خواهد رفت. همچنین ادامه پخش فصل هفتم سریال Arrow (کماندار) نیز در همین روز‌ آغاز خواهد شد. 

علاوه بر این، پخش فصل اول سریال Legacies (میراث) که سریال فرعی سریال The Vampire Diaries (خاطرات یک خون آشام) و سریال The Originals (اصیل ها) است و با استقبال منتقدان و بینندگان نیز مواجه شده، از تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۴ بهمن ۱۳۹۷) از سر گرفته می‌شود. پخش فصل پنجم و پایانی سریال Jane the Virgin نیز از تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۹ (۷ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد که در واقع پخش فصل پایانی این سریال پس از پایان پخش فصل سوم سریال Riverdale (ریوردیل) آغاز می‌شود. همچنین پخش سریال In the Dark که سریال جدید شبکه CW است، برای شروع در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۹ (۱۵ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.

در ادامه شبکه CW اعلام کرد که پخش فصل پنجم و پایانی سریال iZombie که اقتباسی متفاوت از کامیک‌های ورتیگو است، از تاریخ ۲ می ۲۰۱۹ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد که در واقع این سریال جایگزین سریال Supernatural (سوپرنچرال) می‌شود که قسمت پایانی آن یک هفته قبل از آن به روی آنتن خواهد رفت. پخش فصل ششم سریال The 100 نیز برای شروع در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ (۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده