نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

استلان اسکارشگورد به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune پیوست

استلان اسکارشگورد قرار است نقش شخصیت منفی اصلی ریبوت فیلم Dune را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، استلان اسکارشگورد به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیت منفی اصلی این فیلم را بازی کند. علاوه بر اسکارشگورد، تاکنون حضور تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن و دیو باتیستا در بازسازی فیلم Dune تایید و اعلام شده است. شالامی نقش پاول آترییدز و فرگوسن نقش لیدی جسیکا (مادر پاول آترییدز) را در این فیلم علمی تخیلی بر عهده دارند، اما هنوز نقش باتیستا که تنها چند روز پیش به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد، مشخص نشده است. با توجه به سرعت بخشیده شدن به روند استخدام بازیگر برای ریبوت فیلم Dune توسط کمپانی فیلمسازی لجندری پیکچرز، به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار باشیم.

دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، کارگردانی بازسازی فیلم Dune را بر عهده خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، به‌همراه جان اسپیتز، نویسنده فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و دنی ویلنو وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد. با این حال، هنوز تاریخ اکران یا حتی ناشر این فیلم مشخص و اعلام نشده است و پیش بینی می‌شود که لجندری به زودی روند فروش حق پخش این فیلم را آغاز کند.

فیلم The Man Who Killed Don Quixote (مردی که دن کیشوت را کشت) و فیلم Mamma Mia! Here We Go Again (ماما میا! دوباره شروع کنیم)، جدیدترین فیلم‌هایی هستند که استلان اسکارشگورد در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌ است. فیلم Dune اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت است. پیش از این یک اقتباس سینمایی از این رمان توسط دیوید لینچ و با بازی کایل مک‌لاکلن، ماکس فون سیدو، شان یانگ و پاتریک استوارت، تولید و در سال ۱۹۸۴ به روی پرده‌های سینما رفت که با استقبال سرد تماشاگران و منتقدان مواجه شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده