نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

اکران فیلم Us یک هفته عقب افتاد

کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که اکران فیلم Us، جدیدترین اثر جردن پیل با تاخیری یک هفته‌ای مواجه شده است.

مدتی پیش بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اولین تریلر فیلم Us (ما) را منتشر کردند که در آن برای اولین بار شاهد تصاویر رسمی این فیلم ترسناک بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این فیلم باید یک هفته بیشتر برای تماشای این فیلم در سینما صبر کنند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فیلم Us که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون با یک هفته تاخیر قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم ترسناک در ابتدا قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) در فستیوال فیلم SXSW نمایش داده شود و یونیورسال امیدوار است که واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان روی عملکرد و فروش این فیلم تاثیر بگذارد و به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفتند که اکران فیلم Us را یک هفته عقب بیندازند.

بدین ترتیب اختلاف زمان اکران فیلم Us با فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به دو هفته افزایش یافت که احتمالا در تغییر زمان اکران این فیلم ترسناک بی تاثیر نبوده است. حال فیلم Us به‌جای رقابت با انیمیشن Wonder Park (پارک سحرآمیز)، باید با فیلم‌هایی چون فیلم Greyhound (گری هوند) با بازی تام هنکس و فیلم The Informer در گیشه رقابت کند. جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Us را بر عهده داشته است.

لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس، وینستون دوک، تیم هیدکر، یحیی عبدالمتین دوم، آنا دیوپ، دوک نیکلسون، شهدی رایت جوزف، ایوان الکس، مدیسون کوری، کالی شلدون، نوئل شلدون، تام پلفری و کارا هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ترسناک داستان یک مادر با بازی لوپیتا نیونگو و یک پدر با بازی وینستون دوک، را روایت می‌کند که تصمیم دارند به‌همراه فرزندان و دوستان خود (الیزابت ماس و تیم هیدرک) به ساحل برای استراحت و تعطیلات بروند، اما زمانی که شب فرا می‌رسد و اشخاصی غیر منتظره که به این سفر دعوت نشده بودند وارد این مکان می‌شوند، آرامش جای خود را به هرج و مرج می‌دهد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده