نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

مارگو رابی در یک لایو اکشن سینمایی نقش باربی را ایفا خواهد کرد

در گزارش‌های اخیر اعلام شده که قرار است لایو اکشن سینمایی‌ای حول محور شخصیت باربی بسازند. در این فیلم، مارگو رابی نقش شخصیت اصلی یا همان باربی را ایفا خواهد کرد.

چندی پیش اعلام شد که لایو اکشن جدیدی حول محور شخصیت باربی در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور مارگو رابی در این تیم تایید شد و قرار است او نقش شخصیت اصلی داستان یا همان باربی را ایفا کند. برای ساخت این فیلم، کمپانی برادران وارنر و کمپانی مَتِل، که یک کمپانی ساخت اسباب بازی محسوب می‌شود، به‌تازگی همکاری خود را اعلام کردند. علاوه بر این، این دو کمپانی رسما اعلام کردند که مارگو رابی قرار است یکی از تهیه کنندگان این فیلم هم باشد. براساس گفته‌های توبی امریچ، رئیس کمپانی Warner Bros. Pictures Group، نسخه جدید فیلم باربی قرار است «باربی را از یک راه کاملا جدید و مناسب برای مخاطبان امروزی، به روی پرده سینماها بیاورد».

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که نسخه جدید فیلم Barbie قرار است اولین همکاری کمپانی برادران وارنر با بخش جدید فیلمسازی کمپانی متل یعنی Mattel Films را رقم بزند. این به آن معنی است که روزی، شاید برخی از بهترین و محبوب‌ترین اسباب بازی‌های برندهای دیگر هم بتوانند با دنیای سینمایی ارتباط برقرار کنند و فیلمی درباره آنها ساخته شود. به جرئت می‌توان گفت که عروسک باربی، بزرگترین و محبوب‌ترین اسباب بازی برند متل است اما به طور مثال این کمپانی همچنین صاحب American Girl Doll، Hot Wheels، Thomas the Tank Engine و Fisher Price brands و غیره هم است. براساس آمارهایی که خبرگزاری CNBC اعلام کرده، قیمت سهام کمپانی متل در طی سال‌های اخیر به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است و این کمپانی مجبور شده تا برای بهبود سودآوری خود، تقریبا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را تعدیل و شغل آنها را از بین ببرد.

ینون کریز، مدیر عامل کمپانی متل در بیانیه‌ای که اخیرا صادر کرده اعلام کرد که متل در تلاش است تا تبدیل به یک «کمپانی اسباب بازی‌سازی قدرتمند و با عملکرد بسیار خوب شود که تمرکز اصلی‌اش را بر روی آی‌پی‌های خارق‌العاده می‌گذارد» و بخش جدید فیلمسازی این کمپانی، یکی از همان تصمیمات خوب و جدید است. بخش فیلمسازی جدید کمپانی متل توسط رابی برنر که به عنوان تهیه کننده فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، اداره می‌شود.

I tonya

از طرف دیگر، مارگو رابی بسیار محبوب هم که چندی پیش به خاطر ایفای نقش در فیلم I, Tonya (من تونیا هستم) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده بود، در طی گفتگویی اعلام کرد، از اینکه می‌تواند نقش باربی را در نسخه جدید ایفا کند به خودش افتخار می‌کند. او در همین گفتگو اینگونه درباره این فیلم صحبت کرد:

بازی کردن با بابری، باعث ایجاد اعتماد به نفس، کنجکاوی و ایجاد ارتباط در ماجراجویی یک کودک در خود شناسی‌اش می‌شود. در طی سابقه‌ی ۶۰ ساله‌ای که این برند دارد، عروسک باربی توانسته قوه‌ی تخیل کودکان را تقویت کند تا آنها بتوانند خودشان را در نقش‌های امیدوار کنند، از بودن در قالب یک شاهزاده تا یک رئیس جمهور، تصور کنند.

براساس گفته‌های سایت خبری ورایتی، داستان این اثر چیزی در حدود داستان فیلم Enchanted (افسون‌زده) و فیلم Big (بزرگ) است؛ داستانی که در آن شخصیت اصلی از سرزمین باربی بیرون انداخته می‌شود و او به سمت دنیای واقعی می‌رود. زمانی که فیلم باربی قرار بود زیر نظر کمپانی سونی ساخته شود، ایمی شومر در ابتدا برای ایفای نقش انتخاب شده بود اما حالا دیگر همه چیز تغییر کرده است. پیش از اینکه کمپانی‌های سازنده تغییر کنند، این فیلم برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۸ تنظیم شده بود اما با این اوضاع پیش آمده، تاریخ اکران هم جابه‌جا شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلم Barbie برای اکران در تاریخ ۸ می ۲۰۲۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) تنظیم شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده