نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵

دیو باتیستا به ریبوت فیلم Dune اضافه شد

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در فیلم Guardians of the Galaxy، به دنی ویلنو در ریبوت فیلم Dune اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) تایید و اعلام شده است. در حال حاضر وضعیت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) مشخص نیست و فیلمبرداری و تولید این فیلم تا زمان نامعلومی عقب افتاده است و همین موضوع باعث شده تا دیو باتیستا که بازگشتش برای نقش آفرینی دوباره درکس ویرانگر در دنیای سینمایی مارول مشخص نیست، در پروژه دیگری نیز حضور پیدا کند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، باتیستا به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune اضافه شده است. پیش از این حضور تیموتی شالامی و ربکا فرگوسن در بازسازی فیلم Dune تایید شده بود و این ستاره سابق WWE، سومین بازیگری است که حضورش در این پروژه تایید و اعلام شده است. شالامی نقش پاول آترییدز و فرگوسن نقش لیدی جسیکا (مادر پاول آترییدز) را در این فیلم علمی تخیلی بر عهده دارند.

denis vilenue

با اینکه ورایتی از دادن اطلاعاتی از نقش باتیستا خودداری کرد، اما هالیوود ریپورتر گفت که باتیستا در در ریبوت فیلم Dune قرار است نقش شخصیت بیست ربان (Beast Rabban) را بازی کند. دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، کارگردانی بازسازی فیلم Dune را بر عهده خواهد داشت. پیش از این باتیستا در فیلم Blade Runner 2049 با ویلنو همکاری کرده بود و این فیلم، دومین همکاری مشترک آن‌ها خواهد بود. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، به‌همراه جان اسپیتز، نویسنده فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و دنی ویلنو وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد.

فیلم Dune اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت است. رمان Dune داستان خانواده آترییدز را روایت می‌کند که یکی از محبوب‌ترین خاندان‌های حکومتی هستند و در سیاره آراکیس که یک سیاره کاملا خشک و صحرایی است، زندگی می‌کنند. آن‌ها کنترل منابع ملانژ را در این سیاره بر عهده دارند. با این حال، یک خیانت باعث می‌شود که پاول آترییدز، پسر دوک آترییدز فرار کند و در ادامه لیدی جسیکا و پاول که پسرش است، با فرمن‌ها مواجه شوند. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Dune اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده